NOT: Bu hikaye 3 (yan karakterler dışında) ağızdan anlatılacaktır .
Melissa nın Ağzından:
Merhaba Ben Melissa . Şehire yeni geldim . 20 yaşındayım . Ailem biraz fakir olduğu ve sevdiğim grubun konserine bilet almak için Starbucksta garsonluk yapıyorum.
Her neyse işime dönmeliyim, fakat dikkatimi toplayamıyorum çünkü karlı taraftaki kız saçlı siyah gözlüklü çocuk sürekli bana bakıyor aslında tatlı mı tatlı şimdi Allah var ama bilmiyorum , değişik biri ...
Kahretsin buraya yaklaşıyor , kesin benden hoşlanıyor ciddi misin ? Ya kahve söyleyecekse pekala iç ses yine mantıklı konuşuyorsun şurada bir ekşın falan olsun diye uğraşıyorum.
"Buyrun ne istemiştiniz?"
"Imm.. Şey ben adını söyleyemiyorum acaba şu sağdaki menünün en altındaki ve yanında nasıl okunuyor? "
"Hangisi... şu mu ? Güzel bir soru bir saniye... Guatemala Antiqua ve Espresso Frappuccino Blended Beverage değil mi beyefendi? "
"Evet şey ikisinden de iki tane ne kadar acaba ?"
"XX £ "
"Buyrun "
"Teşekkür ederiz"
"Ve bu arada ben Harry ... Harry Styles."
Adını duyduğumda gözlerimden işiyorum sandım ve bir de gözlüklerini çıkardı Tanrım , Allahım sen büyüksün . Bu O'ydu, evet O. Sonra birden bana manyakmışım gibi bakmaya başladı . Yüzümün halini fark ettiğimde artık fazlasıyla geçti , gözlerim pörtlemiş kaşlarım yer çekimine meydan okumuş ağzımsa küçük dilim görülecek şekilde açılmıştı ve üstüne bir de salyam akıyordu.Bu senaryoyu milyonlarca kez aklımda kurmuştum ve hiçbiri böyle sonuçlanmamıştı . Hızlıca kendime gelip gözlerimi ovdum ve adımı söyledim "Be-be-ben .... Me-Melisa ." Lanet olsun kekelemiştim sadece heycanlandığımda kekelerdim.
Ve gözlerimi yere diktiğimi fark ettim ve kafamı kaldırdım. Sırıtıyordu . Baya baya sırıtıyordu. O da yere bakıyordu sonra birden gözlerini kaldırdı galiba aşk buydu aşk demişken lan ben çocuğun kahvelerini yapmadım kahve demişken (jsjxjdjdjdn) benim mesai saatim hasss... Hemen kahvelerini yapıp getirdim. Alırken tam gözlerime baktı . Ve dedi ki" Saol" lan saol mu dedi bu yanlış duymadım değil mi saol dedi lan bi saattir beni kesiyon şimdi Harry Styles olduğunu öğreniyorum Saol diyosun saol ne lan Allahın Odunu sensin saol, saol çocuğu . Yüzümün aldığı şekilden duygularımı anlamış olması gerek ki bir kahkaha attı. Lan ne gülüyon ayı mı oynuyo. Tam piç çıktı bu da . Hemen söze atlayıp " Bu akşam bizim çocukların bir partisi var ... Yani benle gelmek istersen..." sordu değil mi yanlış duymadım bi de en yakın zamanda doktora gitmeliyim artık kulaklarıma güvenemiyorum yani bohta çıhabilir. Melissa kendine gel çocuk senden kaçmak için hazırlanıyor. Aynen ya iç ses haklı . Hemen en klasik lafı söyledim " evet" (zaa kxkfkxkd) Ciddi anlamda gözleri parladı , tabi benim gibi güzel bi kızla gidecek lan yürüyen ego o Taylor Swift le çıkmış insan sus bence. Bak yine haklı bir iç ses duyuyorum . Oha Harry yaklaşıyor ve dudaklarımı uzatıp gözlerimi kapattım bi 7 saniye sonra niye öpmüyo bu öküz diye düşünürken tek gözümü açtım ne göreyim telefonumu almış zaa fail noldu cicim telefon numarasını kaydetmiş ama bi de şu yönden bakın 1. Harry nin numarasına sahibim 2. Harry Styles telefonuma dokundu . " seni sekizde alırım bebek" lan keko bebek ne nyse sonra konuşuruz "tamam hazır olurum" dedim ve gitmesini izledim . Bu arada çok dırdırcı görüneceğim ama bana bi Hoşçakal bile demedi .