Beomgyu; 11-12 gibi yatar ve sabah da 7.30 gibi uyanırdı. Ancak her sabah -ki buna istediği saate kadar uyuyabileceği bazı hafta sonları da dahil- uyanmakta zorluk çekerdi.
Yine öyle bir sabaha gözlerini açtı Beomgyu. Ayaklarını sürükleye sürükleye banyoya doğru adımladı ve musluğu açıp yüzüne bir kaç defa su vurdu.
Aynanın karşısında yüzüne bakarken düşündü, ''Zaten telefon kameram kötü, belki de o kadar da çirkin değilimdir. Gözlerim güzel, burnum o kadar da uzun veya büyük de değil. Belki de, belki de o kadar da çirkin değilimdir. Biraz, güzel bir yüzüm var gibi.''
Daha sonra odasına gitti ve bir pantolon ile siyah bir boğazlı kazak giydi. Akşamdan hazırladığı çantasını da koluna taktı ve montunu da eline alıp kapıya doğru adımladı. O sırada her sabah onu almaya gelen arkadaşı Yeonjun geldi ve hızlıca ayakkabılarını giydi. İkili yola çıktılar ve Beomgyu her zamanki gibi mutlu bir havaya girerek günü geçirmeye başladı.
Çok değil, daha 10. Sınıf öğrencisiydi ikisi de.
Akşam eve geldiğinde Beomgyu internette gezerken birini gördü, arkadaş arıyormuş kendisine. Düşündü, arkadaşsız kalmak yanlız hissettirir dedi kendi kendine. Tanıştı, arkadaş oldu kızla. Sonra kız onu diğer arkadaşları ile tanıştırdı, bir sanal arkadaşlık grubu oldu.
Daha sonra bir oğlan yazdı ona.
.
+82***
Selam
Ben Eunwoo
Mingi'nin seni aldığı gruptanSiz
Ah, selam Eunwoo
Ben de BeomgyuEunwoo
Tanışmak istedim seninle, neler yapıyorsun meselaSiz
Dizi izliyordum, sen?Eunwoo
Ben de öyle oturuyordum
Ne izliyorsun?Siz
Strong Girl Bong-Soon
Şans eseri karşıma çıkan bir dizi ancak hoşuma gittiEunwoo
Anladımm
Ee, tanıştık madem
Sana kendimi atayım mı?Siz
Um, olurEunwoo
Bak, bu ben
Siz
Vaay, yakışıklıymışsınEunwoo
Teşekkür ederim
Sen de bana fotoğrafını atar mısınSiz
Ah, bilemiyorumEunwoo
Hadi ama, arkadaşız artık bizSiz
Şey, peki o zamanBu da ben işte
(görüldü)
Siz
?
(iletilemedi)Hey, profilin neden gitti?
(iletilemedi)Oh, peki
(iletilemedi).
Ve o gece, Beomgyu yüzünün insanların ondan uzaklaşması için yeteri kadar çirkin olduğunu anladı. Ötesi yoktu ona göre bu çirkinliğin, berbat bir yüzü vardı.
Ertesi sabah Beomgyu yine uyandı, yine mutlu olduğu bir kişiliğe büründü ve yine kimseye olanlardan bahsetmedi.
-merhaba, eski bir yazı ama umarım seversiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ugly - Taegyu
FanfictionŞişman, çirkin, beceriksiz. Ben bu üçünden başka bir şey değilim Taehyun. Çok üzgünüm, ancak benim yaşamaya hakkım yok. Seni sevdim, beni sevdin, ama ben sevilmeyi hak etmedim... :: angst fic :: :: txt au ::