SKOOL LUV AFFAIR
[CHORONG & NAEUN POV]
"Eunmi ??? Jinjja ? Huh , Aku lagi cantik " Kata Chorong . *membelai rambut sendiri *
"* Tangan atas bahu,mata pandang atas * " Laku Naeun .
PRANG !!
" Opocot Aku suka Jungkook " Latah Chorong apabila pasu disebelahnya jatuh .
[ SKIP ]
[ BTS POV ]
Jimin berlari ke arah pintu lalu membuka pintu namun tiada apa2 didepan pintu...sesampainya Jungkook di depan pintu, terlihat bayangan Eunmi yang tersenyum tetapi pucat .
"Yah!Eunmi-ssi !! illeowaba !!" Jimin memyuruh Eunmi masuk...perlahan-lahan Eunmi datang ke arah Jimin dan memberinye sebentuk rantai..
Jimin memandang Jungkook dan memandang kehadapan pintu kembali .
" Jamsimanyo ..... " Kata Eunmi perlahan lalu jasadnya hilang dibawa angin .
" Eunmi ssi !?? Eunmi !!?? " Jerit Jungkook lalu mencari kelibat Eunmi didepan pintu .
" Waegurae ??? " Soal Namjoon melihat kelakuan Jungkook .
" Aniyaaa .... " Kata Jungkook perlahan dan berlalu pergi .
Jimin memandang sekilas .Jungkook dan juga berlalu pergi meninggalkan namjoon terkedu sendiri .
" Isanghaeee .... " Kata Namjoon lalu menutup pintu .
[SKIP]
[Naeun & Chorong POV ]
" Yah !!!! Chorong ah !!! " Marah Naeun kepada choronh * tarik teling chorong .
" Ouch !!! Mian Mian !!! " Kata Chorng .
" Palli Palli !! Bersihkan kaca tu cepat . x pasal pasal diorg tau kang " Bebel Naeun sambil bercekak pinggang didepan Chorong.
" Nae , Arasseo Arasseo , *Haish kaca ni waktu ni jugak nak pecah*
" macam macam hal la kau ni ! " Tengking Naeun umpama mak tiri .
" ek eleh , sikit je pun " bebel Chorong
" oi , kau ingat aku x de ngar ?? " marah naeun .
" aniya aniya " balas chorong sambil menundukkan kepala .
[ BTS POV ]
" palli mokja !!! " laung taehyung .
" Ermmm , Hyung Mashiketta ! " puji Yoongi .
" Heyy , of course la . tengok la sape masakkan " balas Jin seperti diva .
" Uhuk Uhuk " Ahli BTS pura pura muntah .
Jimin dan Jungkook sahaja memepamerkan muka yang .....
" Waegurae ????????" Soal Jhope kepada JiKook .
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]
FanfictionCAST :- MAIN : Chorong [Apink] + Jimin [BTS] OTHERS : Naeun [Apink] , Jungkook [BTS], Taehyung [BTS] • Chorong pelajar baru di Skool Luv Affair • Peristiwa ketika 1995 berulang kembali •Tragedi rumit terjadi Sambungan ? Baca la^^