1. "Najbolja u državi, Sky Morgan!"

10.1K 510 135
                                    

Chapter 1
Prvo šta Sean čuje je zvuk monitora srčane aktivnoskti. Zvuk je spor, konstantan, škripav, jedina buka u - sa druge strane - tihe sobe. On zajeca, promeškolji se u krevetu, a pištanje se ubrza.

Oseti kako su njegovi kapci teški kad pokuša da ih otvori, ali njegov mozak je - kako se čini - nepovezan sa ostakom tela i potraje dobrih pet minuta dok ponovo dobije kontrlonu nad istim i na silu progleda.

Žuto svetlo sa noćnog stočića ga zaslepi i natera da trepne nekoliko puta. U bolničkoj sobi je -- jednoj od luksuznih, bez sumnje -- krevet je veliki, udoban, prostor čist i prostran, ali kada miris dospe u njegove nozdrve, dobije potrebu da povrati. Ne može da podnese miris.

Previše je čisto, sterilno, lišeno života i bilo kakvih naznaka šta se koji kurac desilo, ali Sean shvati da će ubrzo saznati.

Verovatno je bilo njegovo srce.

Vrata sobe se otvore uz glasni tresak o zid, koji ga natera da duboko uzdahne kako ne bi opsovao na glas i dve figure odraslih čoveka ušetaju unutra. Kada vide da je Sean budan i da se pomera, treba im samo sekunda da se nađu pored njega.

"Sean!", Travis zacvili, oči raširene i besne, dok upliće svoje prste u njegove.

"Dobro došao nazad među žive", Chad izgovori sporo, sa rukama u džepovima sakoa, smejući se nemarno, ali Seanu ne promakne olakšanje u glasu. "Kako se osećaš šampionu?"

"Kao govno. Šta se desilo?", Sean upita, glas još uvek promukao od neupotrebe i zapita se koliko dugo je bio u bolnici. Misli su mu zamagljene, kao da je bio teško pijan sinoć, plus osećaj da su mu udovi želat ga ubija u pojam.

"Pogledaj sam", odgovara mu asistent i hvata se za daljinski velikog plazma televizora koji skuplja prašinu na zidu, okrenut prema krevetu i pali ga, prebacivši na kanal glavnih vesti.

"Mediji su neumorno čekali ispred Generalne Bolnice u Los Angelesu u proteklih pet dana, zahtevajući informacije i objašnjene nakon što se predsednik kompanije RISE Enterprises, Sean Johnson onesvestio posle konferencije za štampu o njihovom glamuroznom predstavljanju lanca odela za New York. Kompanija RISE još uvek nije objavila oficijalnu izjavu o stanju gospodina Johnsona, ali reporteri nalažu da je pretrpeo glavnu srčanu operaciju pre nekoliko dana, koju je predvodila doktorka-"

Sean prebacuje pogled sa, sada, ugašenog televizora na Chada, usta otvorena u šoku.

"Ja sam se onesvstio?", Sean upita posle nekoliko momenta tišine.

"Da, pao si kao daska, pravo na pod", Chad se osmehne zabavljeno, a Travis ga upozoravajuće pogleda.

"Iza scene, nakon što si održao govor. Srećom, nijedan reporter nije video, ali su sigurno primetili helikopter hitne pomoći ispred mesta", Travis objasni, mršteći se. "Sada kada si budan, doktor bi trebao da dođe i sve ti objasni."

"Da li je u pitanju...?", Sean ne treba da završi.

"Da, jeste", Chad odgovara.

Sean utone nazad u jastuke.

"Hej, ako ništa, cene skaču. Porasle su za oko pet posto od prošle nedelje", Travis se osmehene. "Svi misle da se preopterećuješ i da previše radis, a ljudi vole da čuju o odlučnom i marljivom gospodinu koji se zalaže za kompaniju."

Crnokosi čovek uzdahne, dozvoljavajući očima da razgledaju ornamente po plafonu. Samo mu je laknulo da se to desilo posle konferencije za štampu.

"Niko ne sme da čuje za ovo, jasno?", naređuje, gledajući u Travisa koji klimne glavom jednom sa razumevanjem i zapisuje isto to na tabletu koji je bio u stalnoj upotrebi čoveka.

fight for my heartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora