"Teşekkür ederim. Şimdi yürüyeceğim.”
Elysia tamamen sakinleşti.
Hatta hayatta olmalarını ummaktan başka yapabileceği bir şey olmadığını fark etti ve acil bir durumda onları bulmak için ilk önce koşmak için acele ediyordu.
Yeniden doğmadan önce tek başına tanıdık bir hayat yaşıyordu.
Doğduğu andan itibaren ebeveynlerinin kim olduğunu bilmeden bir vampir tesisinde büyüdü. Yani belki de bu dünyada aniden ortaya çıkan bir ailenin varlığı, rasyonel yargılarda bulunmayı imkansız hale getiriyordu. Kendi kendine, kalbine teslim olmayı tercih etmeyeceğini, onların koşulsuz sevgisini kimin reddedebileceğini söyledi.
Görünüşe göre Elysia, insanların aile çitleri içinde neden bu kadar gülüp ağladığını anlayabiliyordu.
Ne zamandır yürüyorlar? Görüşlerinde pek çok iz vardı.
"Sanırım doğru yol bu."
Nadir görülen bir izdi bu.
"Bu doğru. İnsanların konuştuğunu duyabiliyorum.”
"Gerçekten mi?"
Biraz daha yürüdüklerinde Elysia bunu duyabiliyordu.
Sesin geldiği yöne doğru koştu. Cassian çevreye bakarak yavaşça onu takip etti. Sonunda Elysia'nın gözlerinin önünde İmparatorluğa dönen partinin figürü görüldü.
Kırmızı gözler aile üyelerini aramakla meşguldü.
"…Baba!"
Elysia koştu ve babası Dük Lowell'ın kollarına düştü.
“Sia! Neden buradasın…!"
Elysia'nın eline yırtık pırtık bir pelerin yakalandı.
Canavarın ısırdığı şey babasının giydiği pelerin olduğundan bu çok korkunçtu.
'Ah… Gerçekten şanslıyız.'
Kaçtıktan sonra oturan ve derin nefesler alan kardeşi Ted, Elysia'nın görünüşüne şaşırdı ve onlara yaklaştı.
Birlikte hayatta kalan hizmetkarlar ve şövalyeler, takip eden Cassian'ın yüzünü görünce, yaşadıklarını yüreklerinde gözyaşları döktüler.
"Ah, gerçekten... Ne kadar..."
Elysia, tuttuğu çığlıklara boğuldu. Dük ve Ted, yüksek sesle ağlayan Elysia'yı sakinleştirmeye çalıştı.
Onları izleyen bir şövalye, yanındaki Dük Lowell'in yardımcılarından Reid'e şöyle dedi:
“Bu arada, neden bu ikisi…”
"Bir canavarla uğraşırken yaralanmış olmalılar... Ben de öyle sandım."
Şövalyenin ve yardımcısının bakışları Cassian'a döndü. Boynunda ve göğsünde sığ bir yara vardı ve ayrıca her iki bileğinde de çok sayıda tırnak izi ve morluklar vardı.
“…”
“…”
Şövalyenin ve yardımcısının gözleri Elysia'ya döndü. Giydiği cüppenin arasından ensesi kırmızıydı ve ayrıca her iki bileğinde de morluklar vardı. Yüzleri yanıyordu.
Cassian, Elysia'ya baktıktan sonra kızaran iki adama soğuk gözlerle baktı. Bu onların hemen gözlerini kapatmaları anlamına geliyordu. Şövalyeler ve yardımcılar oldukça tedirgin oldular ve gözlerini yere diktiler.
“Düğmeleri gevşetmek bir alışkanlık mı?”
"Ne?"
Cassian, Elysia'ya yaklaştı, gevşek düğmesini kilitledi ve boynundaki izi kapattı. Ona baktı ve ağzını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...