Kaplıca banyosu!
“Burada dinlenebilirim! Suyun sesini duymak çok güzel değil mi?”
Buna mümkün olan en kısa sürede cevap verilmesi yönünde sessiz bir baskı vardı.
"Evet."
İkisi etraflarına büyü koruması koymak için ayrıldılar. Artık iyi bir uyum içinde oldukları için buna alıştılar. Son birkaç gündür her ara verdiklerinde istikrarlı bir şekilde yaptıkları bir şeydi bu. Tehlikeyi algılayan bildirim büyüsünü kuran Elysia'ydı ama Cassian her zaman onun yanında olacaktı.
Tüm sihir yapıldıktan sonra her zaman basit bir çadır kurarlar.
Elbette kısa bir mola için tek yapmaları gereken kalın bir battaniyeye serip uyku tulumunda uyumaktı. Ancak bugün düzgün bir şekilde hareket etmeden önce biraz dinlenmeyi düşünüyordu, bu yüzden Cassian oldukça büyük bir çadır çıkardı. Sütunlar monte edildiğinde ve kumaş iplerle bağlandığında makul görünüyordu.
Elysia, Cassian'ı izledi ve ellerini çırptı. İki kişinin uzanmasına yetecek büyüklükte olduğunu mırıldandı.
“Şey... burası bir çadır değil, bir kışla.”
"Önce yüzünü yıkayacak mısın?"
"Ne?"
Elysia, kendisine tuhaf bir his veren sözlere şaşırmıştı.
Cassian sıradan bir bakışla söyledi.
"Yıkanmayacak mısın? O zaman önce ben yüzümü yıkayacağım."
Daha sonra Cassian önce kendisinin yıkanacağını söyledi ve cübbesini çıkardı. Elysia, acımasızca üstünün düğmelerini çözerken ellere baktı.
Yudum.
Yutkundu ve etrafına baktı.
Vücudundaki yaralar gözleriyle görülebiliyordu, bu yüzden bunu neden şimdi keşfettiği konusunda kafası karışmıştı. Oturup ona baktığında Elysia, kendisinden kaynaklanmış gibi görünen bir yarayı gördükten sonra ayağa fırladı ve Cassian'a yaklaştı.
"Daha önce olanlar için gerçekten üzgünüm. Acıyor olmalı.”
Sanki bu onu daha iyi hissettirebilirmiş gibi, boynundaki tırnak izlerini yavaşça sildi.
"Yara iyi ama bence bunu yapmamak daha iyi."
Cassian onun elini tuttu ve bıraktı, kendi vücudundaki yaraları sildi. Yanağını kaşıdı ve homurdandı.
"Bana her zaman dokunuyorsun."
Konuşurken gözleri uzadı ve onun vücuduna baktı.
"Gördüklerinden hoşlandın mı... Bununla başa çıkabileceğini mi sanıyorsun?"
"Gerçekten mi. Acele et ve yıka. Aksi halde önce ellerimi yıkayacağım.”
Elysia onun yanından geçip elini suya daldırdı.
'Bu gerçekten bir kaplıca.'
Ilık su eline değdiğinde birden suya girme arzusuyla dolup taştı.
"Önce yıkanabilir miyim?"
"Tamam o zaman."
"Bakma."
"Bakmıyorum."
Cassian sırtı kulübenin önüne serilen kalın battaniyeye dönük şekilde oturuyordu. Elysia elbiselerini çıkarmaya başladı, geriye sadece ince bir bornoz ve iç çamaşırı kaldı. Düşen kıyafetlerinin sesi ve ardından suyun üzerinden geçme sesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...