Elysia eve döndü ve iki gün boyunca gözlerini açmadan uyudu.
Büyüsü bittikten sonra iyileşmenin tamamlandığını düşünüyordu ama öyle değilmiş gibi görünüyordu. Başlangıçta Elysia bunu pek düşünmedi ama yine de iki gün boyunca uyumuş olması şok ediciydi.
Ailesi ortadan kaybolduğundan beri, kalbinin asla rahatlamamasına izin vermemesinde bunun payı varmış gibi görünüyordu.
Cassian'ın vücudunu ne kadar dikkatsizce kullandığına dair sözleri aklıma geldi. 'Ben de hasta olmaktan hoşlanmıyorum. Artık dikkatli olmalıyım ve yaşamalıyım.' Jericho Dağları yakınında hiçbir şey yapmak istemiyordu.
Elysia'nın uyandığı haberinin ardından Ryan aceleyle onu ziyaret etti.
"Leydi Elysia."
"Girin."
Odasına girerken Ryan'ın ifadesi karmaşık görünüyordu. Sandalyeyi yatağın kenarına çekip oturdu.
"Endişelendim. Bir not bırakıp ortadan kayboldun.”
“Ah, özür dilerim. Çok mu endişelendin?”
Ryan başını salladı ve Elysia'ya baktı. Büyüsünün tükendiği haberini zaten duymuştu. Neyse ki Elysia'da büyük bir yara yok gibi görünüyordu.
“Lütfen gelecekte beni de yanında götür.”
Arkasında bıraktığı notu gördükten sonra ona ihtiyacı olup olmadığından endişelendi. Ryan aslında ona eşlik edecek olsa bile pek yardımcı olamayabileceğini biliyordu. Ona göre Elysia, bir refakatçi olmadan kendini iyi bir şekilde savunabiliyordu.
Açıkçası çok sayıda istisna olabilirdi, bu yüzden Ryan bugünlerde antrenmanlara odaklanıyordu. Bir usta olsa bile aradaki fark farklı insanlar için farklıydı ama Ryan'ın durumunda o kılıcı zar zor kullanabiliyordu.
"Yapacağım. Bu arada özel bir şey olmadı değil mi?”
"Ah, Dük malikaneye geri döndü ve beni gördüğüne şaşırdı."
Dük bir süreliğine malikanesinden uzaktayken, kızı yanında refakatçi olarak bir adam getirmişti, bu da mantıklıydı.
Tabii ki usta kelimesi her şeyi ikna etti.
"Ah, Leydi Elysia'nın skandalı da çözülüyor."
“Ahaha… öyle mi?”
Kızını bırakmak istemeyen babanın çaresiz mücadelesi hâlâ sürüyordu. İmparatorun inatçılığının yanı sıra Dük Lowell, olumsuz söylentilerin kaynaklarını acımasızca ortaya çıkarıyordu. Bazı medya kuruluşları zaten iflas noktasına gelmişti.
'Bunun için özür dileyecek sadece bir veya iki kişi yok.'
Babasının gün içinde sıcak yazıları gördüğünü düşünerek saklanmak istedi.
Ryan ayrıca Elysia'nın konağı boşaltırken şövalyeliğini sonlandırdığını ve uşaklık zorlu eğitimini hızla tamamladığını da sözlerine ekledi. Sözlerini duyduktan sonra çay içme duruşunun da farklı göründüğü açıkça görülüyordu.
"Aferin."
Elysia babasına ne açıklayacağını düşünürken Ryan'ın kafasını okşadı. Yavaşça başını ellerinin arasına koydu.
'Hmm?'
Masanın üzerinde lacivert bir zarf gördü.
***
Cassian saraya girer girmez Dük Lowell'ın ofisine gitti.
Duke Lowell Cassian'a baktı ve titreyen bir ifadeyle çay içiyordu. Yanında oturan Ted de farklı görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...