Ez most komoly Bill?!? (11, 18+)

155 6 7
                                    

Reggel 6-7 lehetett amikor tágra nyíltak a szemeim. Bill éppen pakolgatta a táskáját. Mivel nem tudtam hogy mit csináljak ezért néztem őt ahogy pakolgat. Már 2 perce néztem amikor megláttam 2 óvszert a kezében. Jézusom. Még itt is akarja csinálni? Miután a 2 óvszert áttette a táskája másik oldalába megszólítottam

Én:Bill?

Bill:igen picur?

Én:Te kanos vagy?

Bill:Hát lehet hogy egy picit az vagyok. -Mondta egy perverz mosollyal-

Én:Ahjj......hozz egy óvszert,húzd le a
redőnyöket és csukd be az ajtót

Bill:Oké

Ahogy ezt kimondta ledobott mellém egy óvszert, lehúzta a redőnyöket és becsukta az ajtót. Rögtön oda jött hozzám és elkezdte a nyakam néhol csókolgatni néhol szívni. Én csak sóhajtoztam. Bill elkezdett lejebb csúszni amikor elért ahoz a ponthoz. Lehúzta a gatyámat. Férre húzta a bugyimat és elkezdett nyalni. Én csak nyögtem és bill befogta a számat. Olyan gyorsan csinálta hogy azt hittem most rögtön elmegyek. Egy 10 percig csináltuk majd Bill befejezte és rám parancsolta hogy mutassam a melleim. Én megtettem amit mondott mire ő elővette a férfiasságát és verte rám.Nem gondoltam volna hogy ennyire kanos de hagytam hogy azt csináljon amit akar. Csak 4 perc kellett neki majd nyögött egy nagyon nagyot és rám élvezett. Ő csak lihegve feltolta magára azt óvszert ameddig én letöröltem magamról zsebkendővel a spermát. Ahogy kész lettem Bill belém tolta magát ezzel belőlem egy geci nagy nyögést kicsalva.Rögtön befogta a szám és csinálta tovább a dolgát. 10 perc múlva már olyan gyorsan csinálta hogy muszáj volt nyögjek úgyhogy egy idő után hagyta nekem. Fél óra múlva mindketten elmentünk ezért leáltunk. Bill kidobta a használt óvszert és lefeküdt mellém majd mindketten elaludtunk.





Sziasztok. Nem lett hosszú ez a rész de nem is késett. Legyen szép napod/estéd❤.

beleszerettem-@Kaulitzxxx_-Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ