1

18 2 2
                                    

Kim Taehyung' un konseri vardı ve Jimin ile bilet almıştık. Hatta en önden kaptık, inanabiliyor musunuz? Otobüsteydim ve kulağımda kulaklık, Slow Dancing şarkısını dinliyordum.

-----

"Geldi, Kim Taehyung geldi!"

"Ah, mükemmel!"

"Taehyung!"

"Oppa, Tae oppa!"

"Tanrım, o kusursuz..." Kendimden geçercesine fısıldadım. Jimin yanımda sevinçle zıplarken, ben ise sadece Taehyung' a dalmıştım. Keşke bir imkânım olabilse de, onunla konuşabilseydim. Ama nerede...

Taehyung' un bana bakmasıyla yerimden sıçradım, onunla göz göze geldim... "Jimin, gördün mü? Bana baktıı."

"Hayır, bana baktı!" Taehyung sahneden yavaşça indi ve bana yaklaşır gibi yapıp jimine yaklaştı. "Sana değil," ardıdan bana tekrardan yaklaştı. "Sana baktım." Göz kırptı ve cebinden ufak bir kart çıkarıp cebime sıkıştırdı. "Numaram. Kimseye söylemek yok. Yoksa bozuşuruz gecenin kraliçesi." Sözleriyle içim kıpır kıpır olurken daha bunun etkisinden çıkamamışken, bana göz kırptı ve yanağımdan makas aldı. Sahneye hızlıca geri çıkıp şarkısını söylemeye başladı.

"Jungkook, ah Tanrım inanamıyorum. Çok şanslısıın."

-----

Şarkı söylerken bir çok kez bakışmıştık. "Jeon, gitarist olan çocuk çok çekici değil mi?" Gözlerimi Taehyung' tan ayıramazken mırıldandım. "Taehyung kadar değil..." Jimin kendime gelmemi istercesine yanağıma hafifçe tokat attı. "Çocuğun ruhuna gay oldun amına koyayım!?" Gözlerimi kocaman açtım ve elimi ağzına koydum susması için. "Sus, duyacak Jimiinn." Bu kadar ses içinden duyacak hâli yoktu da zaten.

-----

Konser bitmişti ve ondan imza almıştım. Bu ilk konsere gidişimdi ve Tanrı bana böyle bir şansta bulunmuştu. Ona minnettarım. Eve gider gitmez cebimdeki ufak kartı çıkarıp telefon numarasını tuşladım. 'Taehyung' diye kaydettikten sonra acelece mesajlara girdim.

Bilinmeyen Numara
Ne yazsam/
Ben bana gecenin kraliçesisin dediğin çocuğum/
Aahh, hayır saçmalama jeon/
Selam

Taehyung
Gecenin kraliçesi?

Bilinmeyen Numara
Hı?

Taehyung
Oh, sanırım yanlış kişi ile karıştırdım. Kimsiniz?

Bilinmeyen Numara
HAYIR BENİM
Yani benim evet gecenin kraliçesi dediniz bana
Evet benim
Ben
Karıştırmadınız

Taehyung
Güzel.
İsmin neydi bu arada?

Bilinmeyen Numara
Jeon Jungkook
Jeon
Jk
jeongguk
Gguk
Ggukie
Kook
Kookie
Jungshook

Taehyung
İsimlerin de senin gibi sevimliymiş.

Bilinmeyen Numara
Ahahahah
Evet evet
Öylelerdir
☺️

Taehyung, 'Bilinmeyen Numara' adlı kişiyi 'Gecenin Kraliçesi' olarak değiştirdi.

Taehyung
Hmhm.

Gecenin Kraliçesi
Peki şey ben bir şey soracağım

Taehyung
Sor bakalım.

Gecenin Kraliçesi
Bana telefon numaranızı verme sebebiniz nedir?
Yani konserinize milyonlarca kişi gelmişken neden sadece bana numaranızı verdiniz?
Mesela ben yerine yanındaki arkadaşıma verebilirdiniz

Taehyung
Bana bakarken gözlerin ışılıyordu.
Ve bu hoşuma gitti.
Kimse bana sen gibi bakmamıştı şu zaman kadar. Ayrıca senden başkasına numaramı vermediğimi nereden çıkardın?

Gecenin Kraliçesi
Şey
Verdiniz mi yani?
Rezilsin Jungkook/

Taehyung
Yo'.
Vermedim.
Rezilsin Taehyung/

Gecenin Kraliçesi
Oh, anladım

Gecenin KraliçesiOh, anladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gecenin Kraliçesi - TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin