bölüm 1

201 10 2
                                    

Akşamdı,sokaktaydın ve etraf çok sessizdi.Evden kaçmıştın,etraf karanlık olduğu için önünü göremez olmuştun.Ve tabi bi zararı oldu aşko taşı görmeyip yere çarpıldın.Ayağa kalktığında dizin kanamıştı ama umursamadın,yürümeye devam ettin.
Yakında bir ormanlık vardı.Dar bir yerdi,evden kaçtığın için ailenin sinirli olduğunu ve seni bula bileceğinden şüpheliydin.
Ormanlığa doğru gittin çok yürüdün ama yorulmuştun
S(sen)-"ahh lanet olası hayat!"
Ve oda ne yakınlıkta bi kulube gördün küçük ama sevimliydi oraya doğru yorgun olsan bile koştun.
Oraya varırsın
Sen-"burası çok kirli ana yapacak bişey yok"
dedin ve içeriye geçtin
Şansına kiltuk vardı ve orada uyuya kaldın...
Sabah olur gözünü açar açmaz kapının açık olduğunu görürsün birez tiksinirsin ve gidip kapıyı kapatırsln yemek için bişeyler arıyordun
Birden zaten kırık olan pencere biraz daha kırılır.
Korkarsın pencerenin yanına hidersin kimseyi göremezsin ama arkanı döndüğünde...
J(jeff)-"şhh sakin ol güzellik..."
Ve o an gözlerin kapanır...

Gözünü açtığında tabi yine uıkık bir yerde uyanırsın ama bu sefer yataktaydın ve karşında 3 kişi vardı
Ben,jeff ve L.jack...
Korkuo çığlık atarsın o sırada jeff ağzını bantlar..
Jeff-"sakin ol sadece kanını istiyorum" diyip güler
Sen-"kanımı vereceğimimi düşünüyorsun *nah çekersin*al sana kan"
Jeff sinirlenir ve ben ile L.jackten seni bağlamalarını ister.Biri seni tutar diğeride bağlar...
3-ü de odadan çıkarlar tek kalırsın ve Şansa bak yanında sivri bir cam parçası!
Alıp ipi çözmeye çalışırsın ve başarırsın
Çözdükten sonra
Sen-"nede olsa evde değiller"
Diyip evi gezmeye başlarsın 2.yatak odasına girersim ve etrafın kitapla dolu olduğunu görürsün rastgele bir kitap alacakken...

Aşkolar bu dizi için beynimi saatlerce yoruyorum biliyorum az okunucak ama olsun.
Sizi seviyore janolar 💋💋💋

Jeff×sen(yn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin