Selam.
İlk fic'imi yazıyorum.
Lafı daha fazla uzatmayacağım.
İyi okumalar dilerim.
Destek bekliyor olacağım.
----------------------------------------------------Günlerden yine sıkıcı idi. Yeni aktiviteler yapmak istiyordum, ne yapsam diye düşünürken "acaba buz küpleri ile dolu bir küvete girsem ne olur" Bu düşünce çok çılgınca bir fikirdi. Bunu yapmadan önce arkadaşlarıma sorsam ters tepki verirlerdi ve yapmama engel olurlardı. (Her zamanki gibi) neredeyse bu fikri Nerdeyse 2 gün düşünmüş olabilirim..
Ve küveti dolduracak kadar buz Aldım. Çok heycanlıydım çünkü ilk defa bu kadar büyük bir çılgınlık yapacaktım. Küvete o anın mutluluğu ile buzları dökerken Jimin aradı.- Hey jungkook Naber?
+ İyi sen?
- iyiiii boş musun bu gün?
+ Aslında değilim, ne oldu?- Buluşalım diyecektim.
+ Bugün olmaz jimin.
- Off, pekii
+ Evime gelebilirsin.
- Tamam 30 Dk içinde oradayım.
+ Tamam byy
- ByyAslında onu evime çağırmayacaktım ama bu Çılgınlığı Onun önünde yüz yüze yapabirdim.
Aradan 30 dakika geçti geçmedi derken kapı çaldı.
Bu gelen jimin olmalıydı kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım.- Ben geldimm.
+Hoşgeldin
-Hoşbuldumm
- Ben elimi Yıkayacağım.
+ Tamam.Jimin Tuvalete giderken sinsi sinsi güldüm Az sonra Yapacağım Çılgınlığı görecek ve bana kızacaktı.
Derken..
-JUNGKOOK!
Öğrenmişti.
+ Efendimmm diyerek güle güle onun yanına gittim.
- BUNE!?
+ Ne görüyorsan O diyerek önünde soyunmaya başladım.
-NE İŞLER ÇEVİRİYORSUN SEN YİNE!Jiminin karşısında Küvete atlayıp içine yayıldım.
-J-JUNGKOOK NAPTIN!?
+ Hiçç diyerek Sigaramı dudaklarımın arasına alıp Çakmakla yaktım.
Sende istermisin diyerek sigarayı uzattım ama Teklifimi kabul etmedi.Kabul etmeyeceğini bildiğim halde sormuştum.
+ Peki diyerek sigarayı duvara fırlatıp. "ee jimin ağzını kapatmayacakmısın dedim ve sırttım jimin hemen kolumdan tutup kendine çekmeye çalıştı
Ne kadar uğraşmasına rağmen beni çıkaramadı çıkartamazdı o minik elleriyle zaten.
- jungkook ne yapıyorsun Hasta olacaksın yaaa.
+ Bana birşey olmaz Yaz mevsiminde'yiz zaten jim.
-OLSUN ÇIK diye bağırdı______
Uzun uğraşlar sonucunda jimin küvetin giderini bulmuş ve açmıştı
- Sonunda ya senin yüzünden Sırıl sıklam oldum.
+ Sana kıyafet veririm ama gelir'mi bilemem diyerek güldüm.
- Ya jungkook sus ya
+Neyse tamam ya. İlk ben sonra sen
-peki.Aradan 20 dakika geçmişti ve ikiside giyinmişti jimin çok komik duruyordu çünkü jungkook'un kıyafetlerini giymişti Jk gülmeden duramıyordu.
- Gülme!
+ Elimde değil.
- Birdaha buraya gelirken fazladan kıyafet getireceğim.
+ Bencede getir.****
Öksürük sesi*- DEMİŞTİM SANA HASTA OLACAKSIN DİYE!
+sadece küçük bir öksürük derken 1 öksürük daha 2.3....-Al böyle yatarsın işte
+Ya iyiyim uyurum 1 saat geçer.
- zannetmiyorum._______________________________________
İlk bölüm burada bitti.
İlk bölüm diye kısa tuttum.
Diğer bölümler uzun olur.
Yazım yanlışılarım olabilir
Şimdiden kusura bakmayın.
Okuduğunuz için teşekkür ederim
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalınn.
Diğer bölüm görüşmek üzere. 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Doctor. - Taekook.
FanfictionHastalanan Küçük Jeon, Arkadaşları tarafından Hastaneye götürülerek Kendi doktoruna Bir şeyler Hissetmeye başlar, bu duygular yavaş yavaş 2 taraflı olur.