Doğum günü

28 7 7
                                    

5.bölüm
~~~~~~~~~~~~
Ertesi sabah ;

Ellerimi masanın kenarlarına dayayıp önümdeki bilgisayara baktım

Gelen yüzlerce teşekkür mesajını gördükten sonra ne olduğunu kavramam biraz uzun sürmüştü.Dediklerine göre siparişleri onlara ulaşmıştı ama nasıl ?

Bildirimleri es geçip hesabımdaki paranın miktarına baktım tam düşündüğüm gibi almam gereken para kuruşuna kadar hesabıma yatmıştı.

Daniel benim gibi hayretle ekrana bakıyordu "Ama bu imkansız! " dedi inanamayarak.

Derin bir nefes alarak masadan uzaklaştım ve pencere kenarına ileleyip elimi saçlarıma daldırdım
birşeyeler dönüyordu malların şu ana kadar mahvolduğuna emindim ama onlar paketleri bile açılmadan müşterilere ulaşmışlardı.

"Efendim, müşterilere ne olduğunu sormamı ister misiniz" dedi daniel gözlerimi ona çevirdim müşteriler olaydan habersizdi ve eğer öğrenirlerse bu bizim için sorun olabilirdi.

"Hayır kimseye ne olduğunu söylemeyeceğiz" dedim daniel dediğimi onaylar şekilde başını salladı "nasıl isterseniz" dedi.

Gelen bildirim sesi ile telefonuma baktım mesaj bayan Diloway'den gelmişti şöyle diyordu ;

Bayan Diloway: yine başarılı bir proje.Sizi tebrik ederim bayan Jean eğer isterseniz söz verdiğimiz gibi şirkette bu kazancımızı kutlayalım.

Mesajı okuduktan sonra Daniel'e baktım " Bu akşam şirkette bir kutlama yapacağız bütün kayıtlı kişilere davetiye gönder.Kim bilir belki ajanı buluruz."dedim.

Daniel gülümseyip başını salladı "hemen hallediyorum" dedi ve odamdan çıktı.Bayan Diloway'e cevap verdim.

Siz: Tabii ki !

Telefonumu kapatıp masaya doğru ilerledim ve koltuğuma oturdum.Bu akşam o ajanı bulmak için her şeyi yapıcaktım.

9 saat sonra

Aynadan son kez kendime baktım.Bir şirket kutlaması için fazlasıyla iyi görünüyordum.

Üzerimde siyah,askılı ve sol bacağımı ortaya çıkarıcak kadar derin bir yırtmaca sahip elbise vardı.

Saçlarımı dalgalandırıp açık bırakmıştım. Yüzüme ise hafif ama dikkat çekici bir makyaj yapmıştım.

Boynumun boş kaldığını fark ederek arkamı döndüm ve makyaj masama ilerleyip çekmeceyi açtım bütün takılarımı kutularında saklıyordum.

kolye kutularına göz gezdirirken bakışlarım bir tanesinde takılı kaldı siyah kadife kutuyu elime aldım ve yavaşça kapağını açtım içinde 18. doğum günümde büyükbabamın hediyesi olan kolye vardı.

Bu kolyeyi en son 6 yıl önce boynuma takmıştım.Küçük pırlantalar sıra sıra dizilmişti ortada ise güzel lacivert renginde bir taş vardı.

Kolyeyi kutudan çıkarıp boynuma taktım.Tekrar aynanın karşısına geçince bir an karşımda 18 yaşındaki izgi'yi gördüm.

6 yıl önce

"Doğum günün kutlu olsun kızım " dedi annem bana sarılarak gülümseyip kollarımı ona doladım .

Doğum günüme kuzenlerim,arkadaşlarım,ve diğer çoğu akrabam gelmişti.Hatta Theresa bile burdaydı !

Herkes teker teker sarılıp hediyelerini verdi doğrusu bu kadar hediye alacağımı ve bu kadar kişinin geleceğini bilmiyordum.

Herkes hediyesini verip kendi halinde sohbet etmeye başlamıştı tam o anda büyükbabam yanıma geldi hemen elini öptüm buraya sırf benim doğum günüm için geldiğine inanamıyordum.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin