- Właśnie rozpoczął sie trzeci rok nauki w szkole magii i czarodziejstwa w Hogwarcie, dla młodej mugolskiej nastolatki Hermiony Granger. Hermiona to naprawdę utalentowana ambitna i pomocna czarownica, co czyniło ją jedną z najmądrzejszy uczonych, w historii szkoły. Tego samego nie mogliśmy powiedzieć o uczennicy Pansy parkinson. Ślizgonce było raczej daleko do dostania takiego samego tytułu, który posiadała, na swoim koncie zasług i pochwał Granger.
Gdy Pansy oblewa kolejny egzamin z eliksirów, profesor Snap'e przydziela ambitnej rudowłosej gryfonce, młodą ślizgonkę, o czekoladowo-ciemnych tęczówkach, do udzielania jej korepetycji. Obie nastolatki nie pałają do siebie koleżeńskimi uczuciami. Wręcz przeciwnie. Omijają sie jak ogień wody, z nie znanych, nawet im do końca powodów.
"Czy twardy lodowy mur, pomiędzy uczennicami rozsypie się w drobny mak? Czy korepetycje panny Granger zbliżą do siebie obie strony? Czy tylko pogorszą relacje pomiędzy dziewczynami? A jak, prywatne lekcje, wywołają chociaż malutką iskrę, wystarczy to do, przyciągnięcia, do siebie Pansy Parkinson oraz Hermiony Granger. Czy będzie to zwykła koleżeńska relacja, czy może coś więcej?"
!!! Książka jest pisana w innych dniach niż jest publikowana. Czyli od dnia publikacji prologu rozdziały bedą pojawiać się codziennie !!!
CZYTASZ
𝗣𝗿𝗶𝘃𝗮𝘁𝗲 𝗹𝗲𝘀𝘀𝗼𝗻𝘀 ! ^^ | Pᴀɴsᴍɪᴏɴᴇ
Fanfiction"𝗠𝗼́𝘄𝗶𝗼𝗻𝗼 𝘇̇𝗲 𝗽𝗿𝘇𝗲𝗰𝗶𝘄𝗶𝗲̨𝘀𝘁𝘄𝗮 𝘀𝗶𝗲̨ 𝗽𝗿𝘇𝘆𝗰𝗶𝗮𝗴𝗮𝗷𝗮. 𝗜 𝗺𝗶𝗲𝗹𝗶 𝗿𝗮𝗰𝗷𝗲̨." 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗍 ; 201123 𝖪𝗈𝗇𝗂𝖾𝖼 ; 51223 𝙃𝙚𝙧𝙢𝙞𝙤𝙣𝙖 𝙂𝙧𝙖𝙣𝙜𝙚𝙧 𝙭 𝙋𝙖𝙣𝙨𝙮 𝙋𝙖𝙧𝙠𝙞𝙣𝙨𝙤𝙣 ! ^^ ⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎ Najwyżej not...