Timpul trecea extrem de greu iar gândul meu era doar la acel băiat, mă gândeam la un plan bun..
Stăteam cu capul pe banca cat pe ce sa adorm, dar îmi vine o idee perfecta.-baiatule..sa vezi ce o sa îți fac, o sa te jupui de bani. (zâmbesc sarcastic)
Îmi rup o foaie din caiet și încep să îl desenez, va mai zic ceva despre mine pe care nu l-am zis, am făcut desen 3 ani și știu să desenez destul de bine. Și sunt multe detalii pe care nu le-am pomenit, dar le veți afla mai încolo.
Încep să îl desenez fix acea privirea a lui, destul de cuceritoare zic eu. Ora se termina și eu las creionul jos find mandra de desenul meu. Semăna exact cu el, dar acum trebuie să îmi pun planul în acțiune, apropo așa arată desenul:
Privirea aia doamne, in fine e doar un băiat..Ies din clasa cu desenul în mână și cu caietul de istorie, la ușă mă aștepta cea mai buna prietena a mea Andreea. Nici de ea nu v-am zis, sa va prezint unpic, e în clasa a 11 deci e cu un an mai mare că mine. Ea de obicei mă ajută cu idei de planuri pentru băieți, chiar dacă mă ajută ea nu e deloc că mine...are relație de 2 ani și nu e deloc de acord cu ce fac eu. Dar în timp sa obijnuit cu mine.
In fine, ea este destul de frumoasă și uneori sunt geloasa pe ea dar e okey suntem prietene..
victo: vai fata ce faci aici?
andreea: te așteptăm să ieși, ce credeai ia zi ai prins ochii pe cineva sau?
victo: yes, dar inca nu am filtrat cu el, nu prea îl văd pe hol..
andreea: mhm,ce ai in mana acolo?
victo: un desen
andreea: se vede că te-ai plictisit la ora, și seamănă cu cineva cunoscut..da nu știu cu cine..
victo:bai ești inapta? Face parte din planul meu, și baiatu asta e baiatu de care vreau sa fac rost draga mea. (Ii zâmbesc sarcastic)
andreea: aa pai zi asa mancameai curu
victo: taci ba în pizda mati că el eeee.
andreea: ce ai tu de ești așa incantata?
victo: am zis sa taci ești oloaga?
Atunci îl văd pe acel băiat cum vine înspre mine, așa că acționez, înainte să treacă am intrat în el intenționat și tot intenționat mi-am aruncat cărțile pe jos, in special desenul. Eu atunci încep să îmi cer scuze și mă aplec să îmi strâng lucrurile.
El se apleacă să mă ajute, fix că în planul meuuuuu, perfect acum nu trebuie sa dau gres.victo: scuze chiar nu am vrut îmi pare foarte rău...
??:e okey stai calma, lasă-mă să te ajut.
victo: nu te rog eu am dat peste tine, le pot strânge eu.
CITEȘTI
Jocul banilor..-Tom kaulitz
Teen FictionTrebuia să te joc pe degete, dar se pare că tu ai făcut-o..