сніг завжди ніжний до нього. білі пластівці м'яко сідають на почервонілу шкіру ланіт, кінчик носу, сухі губи в тріщинках. і смак у сніжинок, наче молоко. Чюя повільно заплющує очі й видихає тютюновий дим. цигарка тліє між пальців, і тільки її слабкий вогник ледве освітлює простір.
«так паршиво без тебе.»
рука тягнеться з кишені джинсів до куртки, щоб дістати телефон. 22:48 на годиннику, може вже пішов спати?
гудки глухі, іноді тремтячі. пальці Накахари теж тремтять.
— ало! це ж треба, що сталося, Чю-ю-ює? — такий веселий, що аж дратує. на фоні чутно музику, він там не один напевно.
— я не можу подзвонити просто, щоб дізнатись, як у тебе справи?
— ах, ну звичайно можеш! визнаю, я дійсно настільки приємний співрозмовник, що до мене хочеться дзвонити посеред ночі. — і тихенько сміється.Чюя дуже хоче побачити його усмішку. пальці стискають корпус телефону, притискаючи слухавку щільніше до вуха.
— дурень, — беззлобно відгукується Накахара і з приголомшенням усвідомлює, що тільки-но сам щиро всміхнувся.
— твій же. — незвично ніжно протягує Дадзай.губи Накахари застигають напіввідкритими. очі блимають у світлі автівки, що проїхала повз.
— мій, — хрипливо шепоче.
— хочу побачити тебе. можна зараз? — Осаму звучить, наче сором'язливе кошеня, і Накахара не може повноцінно повірити тому, що чує.
— так... будь ласка, давай зустрінемося. мені приїх—
— ні! ні... залишайся на місці, якщо не замерзнув, я прийду. хочу втекти звідси.Чюя стискає зуби, але нічого не каже. сусідів Дадзая він давно зневажає, і якщо в кімнаті з ним живуть ще більш-менш адекватні хлопці, то на поверсі часто неспокійно.
— мені не холодно, тому чекатиму, скільки знадобиться, не поспішай. я біля нашої старої школи під навісом закинутого гастроному.
— скоро буду.рудий затягується знову і затримує дим. снігопад, здається, став сильнішим. пластівці крупні, навіть у відносній темряві вулиці чітко виділяються на фоні темних силуетів будівель і голих дерев. Чюя видихає нікотин разом з парою від холоду, знімає капюшон і виходить з-під навісу. на вогняні прядки волосся одразу сідає декілька великих сніжинок, і Накахара радісно всміхається.
він підіймає очі до неба, затягнутого важкими хмарами, і мружить очі — на віях затримуються холодні пластівці. сніг був усюди, і Чюя хотів би залишитися в цьому моменті назавжди.
чомусь, коли йшов сніг, думки ставали прозорішими. прориватися крізь тугі клубки почуттів ставало легше. приймати всі свої думки такими, які вони є, ставало простіше. напевно, це якесь закляття?
— Чю!
Накахара повертає голову до джерела звуку і проти волі всміхається ще трохи ширше. Дадзай, який швидкою ходою прямував до нього. Дадзай, котрий ховав льодяні руки в наспіх накинутому пальті, під низом якого був одітий светр з оленями. з губ Чюї зірвався легкий смішок, але Осаму примудрився помітити це навіть з такої відстані.
— настільки радий мене бачити, еге ж? — і всміхається так широко і щиро, ніби дитина. Накахара гріється і тане від цієї усмішки.
— дуже радий. я дійсно сумував. — дочекавшись, поки здивований такою відповіддю Дадзай підійде ближче, Чюя тягне його на себе й обережно обіймає, встаючи навшпиньки.
— але ти казав, що ненавидиш чужі дотики. — Осаму уважно дивиться на чужу маківку, ніби вона здатна розкрити всі секрети її хазяїна.
— казав. проте завжди без виключень ти — моє виключення.вони стояли вдвох під сильним снігопадом і обіймалися. Осаму обережно змахнув з маківки Накахари сніжинки та натягнув йому на голову капюшон. Чюя притискав Дадзая ближче, ховаючи руки під його пальтом — зігріваючи їх обох.
— залишайся сьогодні в мене. я не хочу, щоб ти повертався в гуртожиток.
— якщо дозволиш, я справді залишусь. сьогодні в сусідів на поверсі знову якесь свято, а мені треба виспатись на завтрашній колоквіум.Накахара глибоко зітхає, намагаючись зачавити свій гнів.
— можеш залишатися назавжди. мені так буде спокійніше.
— Чю-ю-ює, який ти романтичний! — грайливо протягнув Осаму, але обійми стали міцніше. читати Дадзая не так вже й важко, якщо знати, куди дивитися. — я б з радістю, але заважатиму ж тобі.
— дурень, я сам пропоную, — тихо загарчав той, — будь ласка, залишайся. місця нам точно вистачить.Осаму надломлено розсміявся, ховаючи обличчя в плече співрозмовника.
— обережно, я ж погоджуся.
— ну нарешті, — буркоче, проте контрастно м'яко проводить долонею по талії.шатен шмигає носом і замовкає. Чюя розслаблено заплющує очі, розуміючи, що це відповідь «так».
повітря свіже, морозне; пахне молоком, тютюном, апельсиновою гумкою та машинним маслом. місто спорожніло, черговий день повільно добігав кінця. Накахара усвідомив, що це найкраще місце, в якому він міг б опинитися зараз. на цілій планеті не знайшлося б місця затишніше, ніж в обіймах Осаму Дадзая.
ВИ ЧИТАЄТЕ
залишайся.
Fanfictionсніг завжди ніжний до нього. білі пластівці м'яко сідають на почервонілу шкіру ланіт, кінчик носу, сухі губи в тріщинках. і смак у сніжинок, наче молоко. Чюя повільно заплющує очі й видихає тютюновий дим. цигарка тліє між пальців, і тільки її слабки...