🔞
-8 órája sincs, hogy anyukád eltiltott minket egymástól, ahhoz képest mégis itt ülsz a konyhapultomon miközben a nyakadat szívom.-Mondta Seb majd egyből ajkait visszatapasztotta nyakamra, hogy folytassa annak kényeztetését.
-És zavar a kialakult helyzet?-Kérdezem miközben fejemet hátrébb hajtom ezzel nagyobb helyet adva Sebnek.
-Egyáltalán nem.-Mondta majd felkapott a fenekemnél fogva. Karomat nyaka köré csavartam és a lábamat pedig derekára. Szájához hajolva egy érzelmes csókba részesítettem mire ő elmélyítette ugyanis egy nyelvet éreztem meg a számban. Úristen hol tanult meg így csókolni?
Hirtelen valami puhát érzetem a hátamnál majd felém mászott az ágyon közben egy éhes tekintettel végigmért.-Gyönyörű vagy.-Lehelte a kulcscsontomra miközben próbáltam a pólómat levenni magamról amibe természetesen segített majd az övét is levette. Szája egyre lejjebb haladt mikor megállt a köldökömnél ahol nyelvével körözött párat. Kezemet a hajába mélyítettem és pár nyögéssel díjaztam a cselekedetét. Már fogta volna meg a nadrágom szélét mikor én felhúztam és újra a száját kezdtem el ostromolni. Helyzetet változtattam így én voltam rajta. próbált rajtam felül kerekedni de visszanyomtam az ágyra.-Nem nem most én jövök!-Mondtam közben nyakát kezdtem el szívni és egyre lejjebb haladtam a mellkasán. Egy pontot nem hagytam ki, élvezni akartam, hogy végre alattam fekszik félmeztelenül és érezhetem.Nadrágja szélét szorítottam mikor a számmal már a szegélynél voltam. Majd kezemmel rámarkoltam a merevedésére nadrágon keresztül amire egy férfias morgás volt a válasz. Mikor már húztam volna le a gatyáját, hogy végre kezelésbe vegyem hirtelen felhúzott és a csípőjére ültetett.
-Nem szeretném elsietni.-Mondta és az arcomat simogatta közben.
-Seb, iszonyatosan kívánlak!-Mondtam vágyakozóan.
-Tudom én is téged, és hatalmas önuralom kell, hogy ne vessem rád magam de még nem tehetjük.
-Miért?-kérdeztem úgy hogy közben a csípőmmel löktem egyet aminek köszönhetően tökéletesen éreztem a férfiasságát.
-Tamara, ne. Nem akarom elsietni veled.
-Nem sietsz el semmit. A barátnőd vagyok és kívánlak, nincs mit ezen szépíteni.
-Én meg az idősebb vagyok és vigyázok rád.-Vágta vissza
-Seb, ne tegyél úgy, hogy nem lenne kedvedre a dolog.-Csípőmmel tovább hergeltem.-Nem is tudom, mikor is elégített ki utoljára téged valaki?-Kérdeztem boci szemekkel.
-Elég rég, hogy most visszatudjam magam fogni. Szóval akármeddig játszadozhatsz velem nem fogom megtenni.
-Miért?-Kérdeztem és erre csönd lett.-Nem is akarsz?-Néztem rá döbbenten
-Nem nem erről van szó! Mondtam már, hogy gyönyörű vagy és, hogy kívánlak de örülten egyszerűen nem szeretném ha neked rossz lenne és úgy érzem elsietnénk ezzel.-Védekezett
-Oké.-Szálltam le róla és felvettem a pólómat
-Nyugi, meg fog történni csak hagy neki időt.-Ölelt át
-Jó, csak nagyon beleéltem magam.-Öleltem vissza
-Tudom, de nehogy azt hidd, hogy nem fogunk odáig eljutni.-Nézett a szemembe és puszit nyomott a számra
-Oké.-Mondtam és eközben már a fejemben tökéletesen kirajzolódott egy terv hogyan is érhetném ezt már el ma este.
Ne haragudjatok, hogy ennyi időre eltűntem csak nem volt időm folytatni. Most is egy ilyen rövid részre tudtam csak időt szakítani. De ne aggódjatok a következő rész már hosszabb lesz és megpróbálom minél hamarabb hozni! Köszönöm a türelmeteket❤️
YOU ARE READING
Side by you (ff. Tanár-diák)
RomanceTamara a nevem és 17 éves vagyok. Minden rendben ment az életemben mind addig amíg az előző sulimban elkezdtek kiközösíteni ami cseppet sem volt kellemes. Ezért iskolát váltottam de itt is vannak problémák. Nem a gyerekekkel, hanem leginkább az új t...