İlk konuşma

140 15 0
                                    

Aileme söyleyerek dışarı çıktım. Yeni komşularımıza merhaba diyecektim . Ee artık o çocukla da konuşma zamanı gelmişti..Onun yanına gittim ve konuşmaya başlayacaktım ki ilk o konuştu.
"Selam. Sınav nasıl geçti"

"İyi geçti bu arada ben jane. Saten tanışmıştık. Senin adın ne? Son iki görüşmeden sonra adını söylemedin."

"Ben Alkın. Kendimi tanıştırmadığım için üzgünüm. Son iki karşılaşma demiştim galiba ben bir tek sinemada gördüm seni."

"Aa demek fark etmedin ? Sınavdada yanıma oturdun. Bu arada pazartesi tercihleri yapmaya beraber gidelim mi? " dedim. Sonra vücudumda yine aynı elektrik hissettim. Artık teorim kesindi. Bu elektrik o çocuk yüzünden oluyordu. Giyinişine hiç dikkat etmemiştim meğer aynı tarz şeyleri giyiyormuşuz. Nedense bu beni çok sevindirdi niye bilmiyorum. Sonra o konuştu.

"Olur saten benimde bir arkadaşa ihtitacım vardı "dedi. Sonra onlara yardım ettim bana ailesini tanıttı.Ama benim ilgimi satece üç isim çekmişti. Aisly,kang min ve jasper. Bir ingiliz ve bir koreli evlenmiş ve çocuğunada alacakaranlıktan fırlamış bir isim takmışlardı. Aisly 'i yeniden görmek hoşuma gitmiyordu sürekli bana göz kırpıyordu . Sonra pazartesi görüşürüz diyerek yanından ayrıldım. Onun yanındayken elektrik çok azdı ama yanından ayrıldıktan sonra çok kötü oluyordum. Bu sefer bir şey olmadı neden bilemedim. Eve gittiğimde annen yanıma gelerek bana parfümümü sordu. Çok şaşırdım çünkü parfüm sıkmayı sevmezdim. Sonra üstümü kokladım gerçekten güzel kokuyordu enfes bir şeydi. Sonra odama çıktım isteğim üniversiteleri listeledim. Hafta sonu sonuçlar açıklandı ve pazartesiyi bekledim.

Beğeniler ve  yorumlar gelsin lütfen... :)

Kanla Sonsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin