8.BÖLÜM

23 3 1
                                    

~~~Barlas'tan~~~
Sidelya'yı ilk kez uyurken görüyordum. O kadar masum ve güzelki.. Aslında Sidelya her zaman güzel onun ayrı bir doğallığı ve saflığı var. Diğer kızlar gibi yapmacık ve gösteriş meraklısı değil. Ben Sidelya'yı bu yüzden seviyorum işte. Saçlarını okşamayı bırakıp onun o güzel yüzünü incelemeye başladım. İlk defa bu kadar yakından bakıyordum. Pürüssüz ve kalemle çizilmiş kadar güzel yüzü deniz kadar mavi gözleri var. Telefonum çalınca dışarı çıktım ve açtım. "Abi sana haberlerim var." Söyle Sinan dedim. Sinan Sidelya hakkında bilgi toplayan adamım. "Sidelya'yı öldürmeye kalkışan kişi ailesini öldürmeye çalışan kişi ile aynıymış ve araştırmalarıma göre Sidelya'ya aşıkmış. Ailesi de kızını vermeyince ailesini öldürmüş ve Sidelya'ya işkenceler yapmaya başlamış. Bu ilk öldüresiye dövmesi değilmiş." Şaşkınlıkla dinliyordum Sinan'ı. Ne yani sırf kızı ailesi vermedi diye mi öldürmüştü? Herşey o kadar garipki..
"Tamam Sağol. Başka birşey var mı Sinan?" "Hayır efendim yeni birşeyler öğrenirsem size haber veririm." " Sağol iyi günler. "Yeniden Sidelya'nın yanına döndüğümde üzüldüm. Demek ki Sidelya beni gördüğü zaman o yüzden öyle sertti bana karşı. Benden sonra bu hale geldiğine göre psikopat görmüştü ki onu öldürmekten beter etmişti. Lanet olsun hepsi benim suçum. Sidelya'ya ilaç verdiklerini ve 2-3 saat uyanmaz dedikleri için bende bu psikopatı araştırmaya kadar verdim ve Sidelya'nın dövüldüğü yere doğru yola çıktım...
~~~Sidelya'dan~~~
Uyandığım zaman Barlas yanımda yoktu. Ne beklemiştin ki seni merak edip hep seninle ilgilenmesini mi? Kapı açılıp doktor elinde dosyalarla içeri girdiği zaman umursamazca baktım. Kesin doktorda benden bıkmıştır. "Merhaba Sidelya. Durumun önemli değil. Vücudunda ezikler ve morluklar var ve daha önceden de olan ezikler dikkatimi çekti. Polislere haber verdim ifade vermen gerek ve bunu sana yapan kimse birlikte hapishaneye kapattırcaz tamam mı?" Ne diyor bu adam? Ben o kadar salak mıyım? Polislere ifade falan vermicem. Bunu duysa bu sefer beni yaşatmaz kesin işkence ile öldürür. Bakışlarımdan anlamış olucak ki " İyi günler Sidelya hanım." Diyerek odadan çıktı. Ben ne yapacağımı düşünürken kapı açıldı ve Barlas içeri girdi. İşte onu görünce ben ne düşündüğümü bile unuttum. "Sidelya polislere gerçeği anlatmalı ve bu psikopat her kimse kurtulmalısın." Yapamam Barlas öldürür beni diye haykırmak istesemde sadece baktım. Polisler kapıdan girince Barlas "Lütfen Sidelya doğruları söyle lütfen." Dedi ve çıktı. Polislerin o kadar sordukları sorulara cevap vermeyi bırak dinlemedim bile. "En sonunda ifade vermek istemiyorum. Şikayetçide değilim. Şimdi müsade ederseniz dinlenicem." Diyip çıkmalarını bekledim. Çıktıkları zaman gerçekten yorulduğumu fark edip tekrar gözlerimi bidaha açmak istemezcesine yumdum..
Kapının hışımla açılması ve sesler ile uyandım. "Beyfendi odaya böyle dalamazsınız lütfen çıkar mısınız?" Hemşireyi hiç takmadan yanıma gelmiş ve "Ben Sidelya'nın eşiyim beni eşimle yalnız bırakır mısın." Dedi.
Hemşire kaşlarını kaldırmış bana bakarken tekrardan onu görmenin gerginliğin yaşıyordum. "Söylesene karıcım bizi yalnız bıraksın." Elimde sırtıma yaptığı baskı canımı acıtmaya başlamıştı iyice. "Evet hemşire hanım o benim eşim. Lütfen bizi yalnız bırakır mısınız?" Demiştim. Kadın çıkınca direk boğazıma yapışmış ve yatağın başlığına kafamı dayamıştı. "Ulan sen kimsin de polislere ifade veriyorsun he kimsin sen?" Boğazımda ki elleri sıklaştıkça nefes alamamaya başladım. "Söyledin mi beni ha bu adam beni öldürüyordu bana türlü işkenceler yaptı dedin mi ha .r.spu?" Artık iyice nefes alamaz hale gelmiştim. Kalan son ses kırıntılarımla "Ha-yır yemin ed-derim birşey de-medim." Olmuştu. Ve sonunda gözlerim kararmaya başlamıştı. İşte galiba şimdi ölüyordum...

Bir günde 2 bölüm :)
Multimedya Sidelya :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEĞMEZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin