După concert, eu am plecat spre casa împreună cu Ruby sa las mașina acasă. Bill era în spatele meu cu mașina, deoarece în seara aceasta dorm la el acasă. Abia așteptam!
*acasă, după ce am lăsat mașina*
După ce am lăsat mașina, m am dus rapid sus sa mi iau haine de schimb. Mi am luat niște pijamale și niște haine pt mâine, iar după mi am luat rămas bun de la RubyA-Sa Fi cuminte, dacă pleci undeva, îmi dai mesaj și etc... Dar ai grija, dacă vrei cheamă o pe Maggie
R-Normal ca asa fac! Nu cred ca plec... Distracție plăcută, vezi sa stai cuminte :))
A-Hai, hai
R-Acum hai du te... Te așteaptă Bill
A-Ma duc, ma duc, sa o chemi pe Maggie
R-Buna idee, chiar o voi suna
A-Asa, ai mare grija, te iubesc, paa
R-PaaaEu și cu Ruby ne am îmbrățișat, asa ca m am urcat în mașină la Bill. Bill era foarte drăguț. Ne am sărutat, iar după am pornit spre casa lui.
În drum spre casa lui Bill, am ascultat melodii multe de la el, am dansat, am cantat, am ras și etc.
*acasa*
După ce am ajuns la Bill acasă, am coborât din mașină împreună și eram foarte fericiti.Bill m a primit în casa sa cu multa căldură. Avea o casa mare și frumoasa... Imediat cum am intrat am observat faptul ca avea o camera speciala pentru instrumente muzicale. Acolo se auzea o chitara electrica... Părea a canta pain of love...
Nu era nimeni altul decât Tom.
B-Hey, te deranjează cumva Tom?
A-Nuu, stai liniștit
B-Ma bucur... Nu știu ce l a apucat, de obicei el nu canta seara
A-A ok, nu i problema :))
B-Bine... Vrei sa mâncam ceva sau mergem în camera?
A-Pai... Nu îmi e foame, hai sa mergem
B-Bine frumoasa mea*în camera la Bill*
Odată ajunși în camera lui Bill... Am observat cât de superba este. Avea multe leduri și postere și o chitaraA-Ce camera frumoasa ai!
B-Mulțumesc mult <33Eu si cu Bill ne am așezat în pat. Am început sa vorbim și sa cantam "darkside of the sun" și etc.
Ma simteam asa de bine alături de Bill, ne am sărutat încontinuu și etc. Mi a prezentat casa. Era super casa...
*cateva ore mai tarziu*
Câteva ore mai târziu, eu am adormit în patul lui Bill. Eram chiar obosita... Bill adormise și el la un moment dat cu capul pe mine. Eram asa fericitaDintr o data ma trezesc... Ma aflam într o bucătărie întunecată. Nu înțelegeam ce caut aici... Probabil ca am adormit aici și am avut impresia ca am făcut o în pat la Bill...
M am ridicat speriata de pe podea, iar după am început sa ma uit mai bine... Ma aflam la Bill în bucătărie...
Am mers mai în fata, iar mai în fata dau de Tom. Tom nu avea tricou, se afla pe canapea uitându se la mine provocator... Oarecum m am speriat... Ce cautam aici? Bill unde era? De ce Tom nu avea tricou? Ce naiba...
T-Ce faci?
A-Ce pot sa fac? Încerc sa înțeleg ce caut aici...
T-Mhm...Ia vino pana aici
A-Nu mi spui ce sa fac... Ce vrei de la mine?
T-Esti rea... Ti am zis ca îmi place asta
A-Încetează.... Eu o sa ma duc la Bill în camera
T-La ratatul ala? Oh haide... Vino la mine, eu sunt ceea ce ai nevoie
*se ridica și se apropie de mine*
A-Te rog, pleacă.... Eu pe Bill îl iubesc
T-Inceteaza iubit o... *ma ia de talie*
A-Lasă ma! Unde e Bill? BILLLL
T-Shhh... *începe sa ma sărute pe gat*
A-Lasă maaaaNu înțeleg de ce... Dar nu ma puteam mișca...Tom începea sa ma sărute pe gat, sa ma atingă... Se simțea bine... Nu înțeleg de ce... Dar totuși, sunt cu Bill...si n am uitat ceea ce mi a făcut nesimțitul asta!
CITEȘTI
Îndrăgostită, dar n am vrut!
Teen FictionBună, ma numesc Ariana și am 18 ani. Locuiesc în Germania cu sora mea... Urăsc băieții de când tata a decis sa ne părăsească... Dar oare ma voi îndrăgosti?