"Gökçeeee"
İREM'in cırlaması üzerine yatığım yerden doğruldum.
Bakışlarım başımda duran İrem'e döndü,"Ne var İrem bir türlü uyuyamadım senin yüzünden bugün cumartesi ve ben sadece UYUMAK İSTİYORUM!"
İrem yatağımın ucuna oturdu melül bakışları bana döndü.
"Gökçe ya, daha ne kadar uyuyabilir sin akşam oldu saat 19:30 geçiyor"
Allah'ım sana geliyorum of duvarla bakışmamı kesip İrem'e baktım.
"Ne istiyorsun İrem!?"
İrem dudaklarını ısırdı gözlerini benden kaçırdı ve geliyor saçama bir konuşma!
"Gökçe,Gökçemm diyorum ki hafta sonumuzu evde geçirmeyelim mesela,uyumak yerine Bar'a eğlenmeye gidebiliriz kafa dağıtabiliriz diyorum ya lütfen! lütfen!"
Göz devirmeden edemedim ama değişiklik fena olmazdı ders ders nereye kadar.
"Tamam"
İrem bana melül melül baktı sonra yeni aydınlamış gibi gözleri parladı üzerime atlayıp kocaman sarıldı.
"Teşekkür ederim, ayy hazırlanmaya gidiyorum sende hazırlan 21:00'da bara gidelim"
"Tamam"
İrem odamdan heyecanla çıktı arkadından güldüm, çok komik gözüküyordu.
Ben size kendimi tanıtmadım tabi beni tanımıyorsunuz.
Ben Gökçe ekin
20 yaşında üniversite öğrencisiyim. İstanbul'da arkadaşım İrem ile birlikte kalıyoruz, İrem benim hem yakın arkadaşım hemde ev arkadaşım.İrem'le aynı okuldayız, aslında İrem benim liseden beri arkadaşım birbirimizi çok seviyoruz.
Aileme gelirsek ailemi trafik kazasında kaybetim.Neyse çok fazla oyalandım hazırlanmam gerekiyordu oysaki,
Odadan çıktım ilk işim elimi yüzümü yıkamak oldu,
Sonra odaya dönüp dolaba bakındım ki, İrem geldi"Gökçen sana bu elbiseyi getirdim senin dolabında olanlar çok zevksizce benimkiler daha zevkli olduğundan sana elbiselerimden getirdim."
Şaşkınca İrem'e bakıyordum elbiseyi bırakıp gitti hemede koşarcasına
"O elbiseyi giymezsen eğer beni unut Gökçe"
Elbiseyi yavaşça elime alıp baktım, bakmaz olsaydım keşke,
Çünkü....bu çok açıktı.
Ah İrem,ah sen benim başıma belasın.
Elbiseyi hemen üzerime giydim.
Makyaj için masama oturup çokta hafif olmayan bir makyaj yaptım.son olarak, kırmızı rujumu sürdüm.siyah Çantamı elime alıp odadan çıktım.
Tam o anda İrem de çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'DAN HAMİLEYİM
ChickLitHer şey İrem'in bana bara gidelim ısrarları ile başladı nereden bile bilirdim ki biri ile birlikte olacağımı karnıma tek geceden tanımadığım adamdan bir tohumun düşeceğini.