פרק 22

110 16 5
                                    



"הנה אתה." בריצה קצרה אמה קפצה על חברה הטוב ביותר, גם אם ראתה אותו בסוף השבוע היא הרגישה שלא ראתה אותו שנים. השניים היו רגילים להתראות ביום יום. "התגעגעתי מכוער. תעזור לי מהר בעבודה הזאת כי -אני- לא מבינה באינסטגרם."

מייק חייך את חיוכו השובב והיפה, עיניו הירוקות ברקו. "אוי ברור שאת לא מבינה, בשביל מה אני כאן אם לא להציל אותך." בלגן את שערה כהרגלו.

היא כמעט רצתה לצעוק עליו אך שמרה על שפיות, "מייק, אני בעבודה הפעם אתה לא יכול לבלגן את השיער שהכנתי מראש שעה בבוקר."

ללא התייחסות בחברתו, הביט סביבו בפה פעור, וסיים להביט באמה. היה בהלם ממה שראה סביב, "מה קורה פה, וואו הם עשירים אמה... שיחקת אותה."

היא צחקה מתגובתו, הבינה בדיוק על מה דיבר. גם מייק כמו אמה לא הכיר את העולם הזה מקרוב, ועדיין לא שהרגישה שהייתה קרובה יותר כי החלה לעבוד שם. אבל כן, הפערים היו עצומים.

השניים פטפטו עוד, התחבקו עוד קצת, גייל ומולי הבהילו אותם מאחורה. "הנה מייק המוכר, איש האינסטגרם שלנו." גייל פלרטט ובחן את החבר הטוב מקרוב, הוא היה מרשים בעיניו. אמה הכירה לשניים את מייק וכולם חייכו יחד, מולי הציעה שיעבירו את השיחה לפינת הקפה שהייתה עמוסה.

"כן אנחנו חברים הכי טובים כבר מהיסודי." אמה מסרה למייק את הקפה הטעים שהתרגלה להכין.

"אני חושב שהרביעייה הזאת יכולה לנצח, מייק בוא לעבוד פה." מולי צחקקה, ואת האמת שהיא לא הייתה רחוקה חשבה לעצמה אמה. היא ראתה את הכימיה שבין כולם ובמיוחד עם מייק שתמיד היה חברותי לא משנה איפה היה מגיע.

כולם אהבו אותו, הוא עשה לו ולה חיים קלים יותר. לאמה הכישורים היו פחות חזקים בסביבה חברתית.

הבחור בעל העיניים הירוקות הביט בגאווה כמו אבא בעוזרת הצעירה, "תראו אותה, התקדמה כל כך ששכחה לדאוג לחברה הטוב. אני מסכים איתך מולי."

אמה גלגלה את עיניה, "יש לנו עוד הרבה עבודה היום ביחד מייקי, אל תהרוס את זה."

גייל נשען על השולחן מעץ, "את חושבת שאת צריכה להכין גם לבלאק קפה ולהביא לו למשרד? אני לחוץ ממנו היום הוא נראה מפחיד. שייקח רסקיו."

כולם צחקו, אמה התלוננה ושאלה למה הביא רעיונות מיותרים. מייק התעניין ודרש שעליה להראות לו את הבוס שלה ושכדאי שיתנהג יפה אליה.

"אתה לא יכול לפספס אותו." לגמה מהקפה מולי ואמה הנהנה לחיוב ועשתה כמוה.

"כמה זמן לוקח להכין קפה? לא נראה שעמוס כאן במיוחד."

Love In OrderWhere stories live. Discover now