Mavilerini Özlemişim

6 1 0
                                    

Yeni bölümümüze hoşşş geldinizzzz

Taslakta bitmiş olarak bekleyen son bölümümüzü de atıyorum.

Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar dilerim.

Hadi0zaman gururla sunar

Kutay Ersöz

Kutay: İsmail. İsmail bir tuhaf adamdır, üç kuruş için hesap sorandır, uyanık geçinir amma yamandır, tüm mal varlığı cebinde olandır. Liseyi altı senede bitirmiş, cin gibi bir çocuktur bizim İsmail.

Bir yandan şarkı mırıldanırken bir yandan da dışarı çıkmak için hazırlanıyordum. Tabii mırıldandığım şarkıdan dolayı babamdan dayak yeme ihtimalim yüksekti, neymiş efendim babamın adı İsmail'miş. Ben demiyorum o sözleri, Grup Vitamin diyor, hep onlardan ötürü kgdfjgkdkg

Kutay'ın Annesi: Kutay! Cem! Hadi yavrularım, yemek hazır! İsmail! Çocuklar gelmeden dokunma şu tabaklara, ilk sunum çok önemli.

Annemin dediğiyle saçlarımı bir kez daha düzeltip, halbuki zaten düzelmişti, odamdan çıktım. Annemlerin o zaman için mantıklı bir sebebi olduğuna inanıyordum ama yine de birbirlerine karşı hâlâ karı koca gibi davrandıkları için boşanmalarını konduramıyordum işte. Ama onları yeniden birleştirme çabalarını çoktan bırakmıştım, çünkü onlar zaten birbirlerinden hiç kopmamıştı.

Bir de Ahsen teyze ve Onur amca ile konuşup Cem'i eve dönme konusunda sıkboğaz etmemelerini sağlamışlardı, çünkü bizim safoz fedai gurur yapıp bizim evden de gitmeye kalkmıştı, ama ben salar mıyım onu? Koca bir hayır! Hem kalmadığı yer sanki, bana da iyi oluyor.

Hemen Cem'in kaldığı odasının kapısına gittim ve yüzümde hain bir gülümsemeyle kapıya vurmaya başladım.

Cem: Kutay! İn aşağı, beni sinir etme!

Kutay: Geliyorum o zaman.

Cem: Gel.

O da aynanın karşısında saçını başını düzeltiyordu. Hımm düzeltmiş de, tam bozmalık!

Hızla sırtına atladığımda bir elimle de saçlarını dağıtıyordum. Tabi bir an yere yapışacak gibi olmuştuk ama Cem kankim o işi halletmişti.

Cem: İn lan sırtımdan! Yengenle buluşacağım oğlum rahat bıraksana beni.

Beni yere atıp tekrar saçlarını düzeltmeye başladığında ben de saçımı tekrar düzelttim, onun sırtına atlarken o atlayıştan benim saçlar da nasibini almıştı.

Kutay: Lan köpek! Sen yengemle buluşacaksın da, ben Kırtasiyeci Abuzittin abiyle mi buluşacağım!? Ben de yengenle buluşacağım.

Aynadan son bir kez kendimize baktık ve o an gözlerimi kısıp kendime baktım. Şu tipe bak Allah'ım yarabbim, tam bir mükemmellik abidesi. Elimi aynaya doğru kaldırdığımda aynadaki görüntüm de bana elini kaldırdı. Mükemmelliğimi övmeyecek olsam "O eli bir indir." diye kavgaya da girişebilirdim, üzerinize afiyet azıcık manyağımdır da.

Kutay ve aynadaki görüntüsü temsili lgflfpbkjdfk

Kutay ve aynadaki görüntüsü temsili lgflfpbkjdfk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TIMARHANE KAÇKINLARI(Lise) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin