פרק 4 הלחם המוזהב

62 10 61
                                    


"למה היית חייבת לעשות את זה?" קיארה נשפה בייאוש כשהיא ורוקסן חזרו לצורתן האנושית.

זה היה הבוקר שאחרי ליל הירח המלא. רוקסן העיפה שערות פרווה שנותרו מהגוף הזאבי שלה וקיארה צעדה בגמלוניות, מתרגלת שוב לצעוד על שתיים.

"בגלל שזה היה מאוד משעשע." רוקסן טיפסה על הגזע המחוספס שמוביל לביתן. "בוקר טוב, גברת בירדי." הנחליאלי צייצה לה ברכת בוקר טוב ורוקסן עיוותה את פניה בגועל כשבירדי פנתה לזלול תולעים חדשות שמצאה במהלך הלילה. "ברצינות, אנחנו חייבות להקנות לה הרגלי אכילה פחות דוחים".

"אל תשני נושא, רוקסן!" הפצירה אחותה בזמן שטיפסה אחריה. מלמעלה רוקסן הבחינה בווריד הבולט במצחה שהעיד על זעמה. "אנחנו לא אמורות להתקרב אל בני אדם כשאנחנו בצורת הזאב שלנו. קודם הנער ההוא ואחר כך רוז?".

"בחייך, את חייבת לפחות להעריך אפילו קצת את המבט המפוחד שהיה על פניה." צחקקה רוקסן ופינתה לאחותה מקום לעלות אל תוך בית העץ שלהן.

"נכון, למה שלא תלכי ותחשפי אותנו מול כל העיירה, זה בהחלט יהיה משעשע." היא קראה אחרי רוקסן שסיפקה לרוקו חצי פיתה שקנתה אתמול. האוגר השחור הפנה אליה את גבו והתעלם מהפיתה. הוא תמיד התנהג כך אחרי שהן חזרו מליל ירח מלא. הוא כעס עליהן על כך שעזבו אותו, ועל אף שקיארה הסבירה לו פעם אחר פעם שזה לא נתון לבחירתן, רוקו לא התרצה. "ובקשר לנער ההוא, קאי, אנחנו חייבות למצוא אותו".

"כן, למצוא אותו ולהחזיר את השרשרת של אמא." רוקסן קרסה על הסדין שלה שנפרש על רצפת העץ.

קיארה נאנחה וקולה התרכך. "גם זה וגם לראות מה בדיוק הוא יודע על התליונים שלנו ושלו".

"הוא לא יודע שום דבר, הוא סתם–" רוקסן נעצרה וזינקה על רגליה בפתאומיות. "שמעת את זה?".

קיארה הנהנה והציצה מפתח הבית בזמן שבירדי התעופפה מטה.

"קייל?!" קראה קיארה בהפתעה.

קייל נופף לה וצחקק כשבירדי הקיפה את ראשו במעגלים. "בוקר טוב! האמת היא שאני פה בשביל רוקסן".

עכשיו שתי האחיות הופתעו. רוקסן שרברבה את ראשה ורק אז נזכרה במאורעות נשף החליבה. היא פערה את עיניה ושלחה לו מבט מתנצל.

"מצטערת! שכחתי לגמרי!" היא קראה לו. "אהיה מוכנה בדיוק בעוד שתי דקות".

רוקסן רצה אל ארגז הבגדים שלה וניסתה למצוא משהו ראוי ללבישה. היא נתקלה במספר רב של בגדים מטונפים והזכירה לעצמה לשטוף אותם בנהר מאוחר יותר.

"רוצה אולי להסביר לי מה קורה פה?" שאלה קיארה בזמן שרוקסן התלבשה.

"אוו, שכחתי לספר לך, קיבלתי עבודה חדשה." היא קראה בהתרגשות.

המסדרWhere stories live. Discover now