Durunun ağzından
Kendi sınıfıma gittiğimde boş bir yere oturdum. Hiç ders işlicek halim yoktu. Zaten dün gecede geç yatmıştım. Elimi başıma koyup hocayı beklemeyi başladım. Birden bir ses duyduğumda hemen kafamı kaldırdım.
X: Selam
Kafamı kaldırıp karşımda dikilen çocuğa baktım. Uzun sapsarı saçları vardı ve bal rengi gözleri. Aynı zamanda da uzun boyluydu.
Hemen doğrulup kendime çeki düzen verdikten sonra konuştum.
Duru: Selam.
X: Ben Çınar. Senin ismin ne?
Duru: Duru.
Çınar: Çok memnun oldum, Duru. Aynı sınıftayız da,yanına oturabilir miyim?
Duru: Tabi ki, oturabilirsin.
Çınar: Teşekkürler.
Yeni tanıştığım çocuk yanıma oturduğunda bana baktı ve konuşmaya devam etti.
Çınar: Ders bitince beraber bir kahve içelim mi? Hem birbirimizi tanımış oluruz.
Duru: Şey...Bilemedim ki şimdi?
Çınar: Ya hadi ama? Bi kahve içicez sadece.
Duru: Pekii. İçelim.
Çınar: Süper, anlaştık o zaman.
Hoca sınıfa girdiğinde konuşmaya başladı.
Hoca: Hepinize merhaba çocuklar. Ben Özlem Ertürk. Güzel sanatlar çizim öğretmeniyim. Umarım bu sene hepimiz için güzel geçer. Bugün ilk gün olduğu için sizi fazla bunaltmak istemiyorum, o yüzden ders işlemeyeceğim. Önce herkes tek tek ismini söylesin sonra serbestsiniz.
Herkes tek tek ismini söyledikten sonra sohbet etmeye başladılar. Bende bütün ders kafamı sıraya gömüp uyudum.
---------------------------------------
Çınar: Hey, Duru? Hadi kalk. Ders bitti.
Birinin koluma dokunmasıyla birden irkilerek uyandım. Ders bitmişti ve zil çalmıştı.
Duru: Ay, kusura bakma. İçim geçmiş.
Çınar: Onu anladım zaten. Hadi gel kahve içelim, hem açılırsın.
Duru: Tamam
Çınar ile büfeye gidip kahve aldık ve bahçeye çıkıp bir banka oturduk.
Çınar: Eee, kaç yaşındasın?
Kahvemden bir yudum aldım ve cevap verdim.
Duru: Ne yapacaksın yaşımı?
Çınar: Hiç, öylesine sordum. İstemiyorsan söyleme.
Duru: 21, Sen?
Çınarda kahvesinden bir yudum aldığında imalı bir bakış atarak konuştu.
Çınar: Ne yapacaksın yaşımı?
Duru: Hadi ama, abartma bu kadar ya!
Çınar: Tamam tamam, sakin. Şaka yaptım.
1 yaş var aramızda. 22 yaşındayım.Önüme dönüp kahvemden bir yudum daha alırken Çınar konuşmaya devam etti.
Çınar: Eee? Sevgilin ya da hoşlandığın biri filan var mı?
Çınarın sorusuyla içtiğim kahvenin boğazıma kaçması bir oldu. Bir kaç kere öksürdüğümde çınar ne olduğunu anlamamış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ ŞARKISI
Novela Juvenilİki genç kız atıldıkları okuldan sonra istanbula gider ve yeni bir okula aynı zamanda da yeni bir hayata başlarlar. Fakat istanbulda onları bekleyen çok şey vardır...Hayatlarını değiştiren iki genç adam da buna dahil...