Chapter Fourteen// The wedding

439 27 15
                                    

A/N: Do y'all like that the book is starting to speed up or do you want me to slow down?

~Rose~

𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐞. 𝐀 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐬𝐚𝐧𝐝 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭.

𝐖𝐡𝐨 𝐝𝐢𝐝 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐦 𝐤𝐢𝐥𝐥? 𝐖𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧? 𝐇𝐨𝐰 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧?

𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐩𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 "𝐖𝐡𝐨 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐦𝐨𝐦?"

𝐌𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 "𝐌𝐚𝐫𝐭𝐲"

𝐀 𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭. 𝐖𝐡𝐲! 𝐖𝐡𝐲! 𝐖𝐡𝐲! 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲. 𝐖𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬. 𝐑𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫.

𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰𝐬 𝐟𝐮𝐫𝐫𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 "𝐖𝐡𝐲 𝐦𝐨𝐦!" 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐥𝐨𝐰 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞.
𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐩𝐞𝐞𝐜𝐡𝐥𝐞𝐬𝐬. 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐨𝐫 𝐬𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐝𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲 𝐡𝐮𝐫𝐭.

"𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨!" 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐩𝐥𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞. 𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐭 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.

𝐌𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞 "𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨! 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐨𝐬𝐞 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐞 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐆𝐨𝐝 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭 𝐬𝐨 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮!" 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞.

𝐈 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐫𝐚𝐜𝐤𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐨𝐝𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐨𝐟 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐂𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐥𝐮𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐬 𝐈 𝐢𝐧𝐡𝐚𝐥𝐞𝐝. 𝐈 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐞 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐨𝐧𝐠𝐮𝐞. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐛𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐨𝐝.

𝑂𝑛𝑒 𝐵𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛 𝐵𝑜𝑛𝑑 ~ 𝑊𝐿𝑊  Where stories live. Discover now