Sahura kalkamyı unutmayın <3 ;)
Medyada Denizin giydikleri ve dinlediği müzik :)
Sabah kakltım ve mutfağa gittim. Hayriyle Kamil uyuyordu mutfakta. Dolaptaki çerezi çıkardım ve salona geri döndüm. Bağdaş kurup yorganı üstüme çektim ve kucağıma kâseyi alıp tv izlerken yemeye başladım. Saat 11 gibi odama çıktım ve hazırlanmaya başladım. Üstüme çizgili kısa bir t-shirt giydim. Altına askılı mavi mini eteğimi giydim ve dolabımda küçük beyaz bir çanta gördüm. Alıp içine kimliğim ve telefonumu koyup saçımı taradım. Açık saçımın üstüne çiçekli şapkamı takıp ayakkabımı giydim. Salona döndüm ve yiyecekleri kaldırıp ortalığı topladım. Kamil ve Hayriyide alıp evden çıktım. Beril 2 gibi burada olur zaten. Okul bugün başlıyormuş. Okula gittim ve odama girdim. Derse girmeyi düşünmüyordum. Zaten Beril gelecek ilk gün ne dersi? Annemgile Beril'in geleceğini söyledim ve yatağıma oturdum. Küçük bir balkonumda var, oraya Hayri ve Kamili koyup mamalarını verdim. Saat 1.30 olmuştu. Beril'i beklerken bir şeylerle oyalanmalıydım. Telefonumdan müzik açtım ve bulmaca çözmeye başladım. Uyuya kalmışım ve uyandığımda saat 3' tü. Hemen Beril'i aradım. Okula doğru geldiğini söyledi. Bende annemgile haber verdim. 10 dk sonra geldi ve birlikte bulmaca çözmeye başladık.
---
Saat 8 olunca arabayı almaya gittim ve kavuştum. Beril'le akşam yemeği için dışarı çıkmayı planladık. Ben siyah şortumu ve sporcu atletimi giydim. Saçımıda toplayıp spor ayakkabılarımı giydim ve Hayriyle Kamili aldım. Güzel bir restorana gittik. Araba kullanmak istemedim, yeni kurtardık zaten. Yedikten sonra saat 10 olmuştu. Bir parka gittik ve banka oturup,. Gecenin 11'inde okula döndük ve yatışa geçtik
Deniz Beril'le birlikte 1 sene boyunca okur ve mezun olur. Güzel bir iş bulur ve fotoğrafçılıkla uğraşır. Tatillerde arkadaşlarının yanına gider ve ailesiylede güzel bir hayat sürer. Hepinize herşey için teşekkür ederim. Hikayenin sonu :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİFA.
MaceraDostlar okyanusun dibinde, midyenin içindeki inciye benzerler, az bulundukları için çok değerlidirler..