Şimdi direkt olarak konuya giriyorum çünkü ciddili kitap üzerinde konuşucaz.
Konu Jenna isimli bacımızın ailesinin meslekleri dolayısıyla (Doktorlar) geldikleri bir kasabada başlıyor. Ben bu isimleri eleştirmek de pek istemiyorum zamanında yabancı isim koymak modaydı. Yani yabancı isim koyduğunda kitap yazmış oluyordun bu işin raconu buydu. Yabancı isimlere hazırlıklı olun yani.
Şimdi öncelikle kasabamızdan bahsedelim. Olayların geçtiği yeri iyi bilmeliyiz ki hayal edebilelim. Bir kere güneş denen şey buraya uğramıyor bu biline. Ya yağmur ya da kapalı hava ki bu sonbaharcı ablaların hoşuna gider biliyorsun. Evler hep siyah kanki. Böyle karamsar bir kasaba düşün işte. E bizim Jenna ablanın favori rengi ne sizce?
Siyah ablam siyah. Anaa çok şaşırdık ama yola devam etmeliyiz.
Jenna ablamızın örümcek hisleri tabiki kasabaya adım atar atmaz depreşiyor. Diyor ki bu kasabada bir bokluk var. Bak sen şu işe. Ama inanılmaz tesadüf şu ki kasabaya geldikleri günün ertesi, okulun ilk günü. Şişşt çaktırma kız şans hep bunlar.
İşte ablamız alarm sesiyle uyanan türden bir kral. Jennamızın tip olarak özelliklerini de bilmek olaylara dahil olmamızda işe yarayacak. Sarı saçlı ve gri gözlü bir kız. Jdknwdkwnskwkkew
Huh! Evet.
Kızımızın sevdiğim huyu şeydi hep; Okula abiyeyle gitmiyor aq. Kazak pantolon giyip gidiyor. (Mucize) gerçi kitap yayınlandığında abiye icat edilmemişti. Eski birşey baya.
Şu detay da möhöm ki biz mekan olarak türkiyede değiliz. Nerden mi anladım? Kız kitaplarını okulda dolaplara yerleştiriyor. Neyse Jenna ablamız kitaplarını yerleştirirken yanına nne alakaysa Nina geliyor. Bu arada ben aşırı ninacıyım abla. Nina geldi Nina geldi diye sevindim tekrar okurken çaktırma.
Nina da yine ender görülen tiplerden. Siyah saçlı ve ela gözlü? Vay aq.
İşte geliyor Jenna ablamıza selam veriyor tanışıyorlar ediyorlar. Allahın hikmetinden sual olunmaz. Bunu söylüyorum çünküü aynı sınıfta çıkıyorlar. Sınıfa beraber gidiyorlar ve saftirik ablamız mandy geliyor. Nina bebeğim Jenna ablayı ortama sokuyor yani anlayacağınız.
Yeni karakter açıldı : Mandy
Olum şaşıracaksın ama mandy abla kahverengi gözlü kumral saçlı bir tip. Benim mandy deyince aklıma mucize uğur böceğindeki Alya geliyor.İşte bu üçü güzelce anlaşıyorlar falan ders başlıyor. Ninayla mandy yan yana oturuyor Jenna da arkalarında tek oturuyor. Bu arada Jenna ablamıza bu ikili ablalar dışında herkes yiyecekmiş gibi bakıyor (opisyonel) işte ders matematik hoca da Tom. Neyse laf etmicem doendkendksndked
Olay şurda başlıyor, arkana yaslan. Bizim taşak herifimiz içeri giriyor. Kim ola ki? David oyyy. Neyse bu geç kalmış kusura bakma hoca falan diyor içeri giriyor. Tabiki o kibar da ben şey ettim. Asıl olay ne peki? Jenna ablamızın azmış olması sowndowndownsksmsks
Çocuk içeriye girmeden kokusunu alan Jenna ablamız azıp çocuktan etkileniyor. Çocuk başka boş yer olmasına rağmen bizim Jenna ablanın yanına oturuyor. Ve Jenna oracıkta orgazm oluyor. Detay vermiyorum dosndksndksndks ders bitiyor falan fistan tenefüs oluyor Nina geliyor diyor kii
Bu benim sevim David. Bu da Jenna öpüşmeden tanışın diyor. Ben küçükken bunu okuduğumda şey demiştim. İlk görüşte Jenna aşık oldu onun suçu yok falan da yok olum öyle değilmiş. Bu Jenna bildiğin azmış aq orospusu. Ninayla David abinin sevgili olduğunu duyunca kazık gibi kalıyor tabi Jenna. Neyse akşam eve beraber dönüyorlar mandynin sevgilisi de var yanlarında ki o da fav erkek karakterlerimden ikincisi. Birinci olan ilerde geliyor. James abimiz mandynin kocası. Kocası değilde anladın sen sevgililer işte. Bunlar teker teker sokakta yürürken evi yaklaşan ayrılıyor falan en sona tesadüf kimler kalıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERABER KİTAP OKUYORUZ (ELEŞTİRİMSİ)
RandomDaha önce benim de severek okuduğum kitapların büyüdükçe saçma olduklarını farkettim. kendimi de içine katarak okuduğumuz şeylerin saçmalığını konuşucam kendi kendime. yazarlar ya bizim zamanında yaptığımız yanlışları yapıyor oluyorlar ya da yapmış...