0.1

481 14 0
                                    

   Baştan söyleyeyim benim noktalama işaretleriyle aram yok o yüzden kusura bakmayın anlaşamıyoruz


Mahallenin sokaklarında yürürken artık yorgunluktan ayaklarım bile beni taşımamaya başlamıştı. Bu sınav senesi beni öylesine zorluyordu ki artık katlanamıyordum.

Onun evinin önünden geçmeden önce kısa bir bakış attım ama arabasını göremedim yine evde değildi galiba komşulardan duyduğuma göre buraya sadece "bazı" işlerini halletmek için geliyordu .

Bir sürü iddia vardı hakkında, uyuşturucu kaçakçısı, gizli bir polis olduğu hatta o kadar ki mahallede ki cocuklar bile ona siMİTci amca diyorlardı. Sürekli onu izlerken o beni bir kere bile görmüyordu.

Bana bakınca sadece küçük bir kız çocuğu gördüğüne eminim ama gormesini istediğim şey; onun limanında buralardan kaçmaya çalışan ve onun gemisinde seyahat etmek isteyen bir kadındı.

Artık 19 olmuştum. Daha ne yapacağımı bile bilmiyordum gelecekte beni ne beklediğine dair en ufak bir fikrim bile yoktu.

Koşmaya başlasam ayaklarım beni gideceğim yere götürür müydü... Sanmıyorum emeklemeye çalışırken bile zor dayanıyorlar.

Bunları düşünürken merdivenleri tamamlamıştım bile odam tam onun odasına bakıyordu o yüzden bazı zamanlar odamdan çıkmıyordum bile. Anahtarı girişe yerleştirip çevirdim.

Annem büyük ihtimalle çalışıyordu o yüzden evde tekdim. 

Kendisi bir huzur evinde çalışıyordu merhametli bir insan sadece bana karşı değil birbirimizi pek tanımayız sadece iyi bir insan olduğunu biliyorum, onu suçlamıyorum. Bu hayatta bir sürü şeyle uğraşmış ve beklenmedik bir hamilelikle ben olmuşum.

Tam herşey yoluna girdi dediği anda...

Onun için zor bir süreçmiş. Babam olacak herif onu öylece bırakıp gitmiş sorumluluk almak istememiş beyefendi.

Yemek yemek istemediğim için mutfaktan küllük almaya gittim.

Böyle devam edersem yeme atakları geçirmeye başlayacağımı bildiğim halde bir sigara yaktım.

Telefonumun oda da yankılanan sesi kulaklarıma geldiğinde ekranda yürüyen libido
Yazısıyla karşılaştım bu aramazda bir espiriydi bir gün cinsellik muhabbetini fazla kaçırdığımız zaman en yakın arkadaşım Burcu'ya bu ismi takmıştım

O da bana  sexsude diyordu sorun yok yani

Telefonu yanıtladım ve havadan sudan konuştuk. Bugün okula gelmediğinden dedikodu olup olmadığını sormak için aramıştı. 

Klasik Anadolu lisesi olduğu için çok bir olay olmuyordu.

Telefonu kapattıktan sonra masamın başına geçtim ders çalışabilmek için, masam pencerenin önündeydi bilerek oraya koymuştum eğer gelirse görebileyim diye. 

Ben kendinden büyük erkeklerden hoşlanmayı cinsellestirmiyorum bu bence daha masum bir şey daddy fantezileri bana abartı geliyor yani arkanızda bir güç hissedebilmek sizi koruyan kollayan sarıldığınız da tüm dertlerinizi unuttuğunuz size cennet bahçesi vadetmese de bir sorununuz olduğunda sana bunu kim yaptı kendini kötü hissetme ben buradayım diyen veya sadece orada duran varlığıyla bile sevgiyi güvendeliği iliklerine kadar hissettiren biri olması sadece cinsel bir tatmin duygusu olamaz.

İçinizde ki küçük kız çocuğunu ortaya çıkarmayı başaran o kişi sizin için doğru kişidir. 

Özellikle de çocukluğunuzu yaşayamadıysanız.

Takdir edersiniz ki, yaşıtlarımız bunu pek beceremiyor.

Bir kaç saati hem düşünüp hem çalışarak geçirdim ve sonra da kafayı vurup yattım. çok bile dayanmıştım

Bir anda izlenme hissiyle uyandığımda açık kalan perdeden dışarıya göz attım. Oradaydı

İlah gibi görüntüsü pencereye dayadığı büyük kolları, elinde tuttuğu sigarası ve o baygın bakışları

Beni izliyordu.

Şu uzunca yazdığım paragrafta çok ciddiyim bir erkekten bekleyecegimiz tek seyin cinsellik olması aptallık siz seversiniz sevmezsiniz beni ilgilendirmez ben love (yani aşk) kadınıyım

Flâner ꪆৎ  (Daddy İssues) ᡣ𐭩 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin