Ben Kimim?

23 3 1
                                    


Herkes Kendine Bu soruyu sürekli aklının bir köşesinde Aslında Ben Kimim ? Diye Sorup duruyordur.. Kendimi nasıl ifade edeceğim yada nasıl yaşadığımı görüp geçirdiğim şeyleri diğer insanlara düzgün bir şekilde aktaracağım. Her şey bu noktada başlıyor işte İnsanlar onca cümlenin arasında kim olduğunu değil bu kişiden nasıl yarar sağlayabilirim diye sadece almak istediği cümleleri alıyor hafızasına Bu yüzden içine kapanık bir hal alıyor insan güvensizlik ile başlıyor mücadeleler..  İnsanların Herzaman bir hedefi vardır. Hedefi olmasa bile kurduğu hayalleri vardır. Benim ise herzaman hedefim yaşadığım süre zarfı boyunca güçlü kalmak olacak.

Yaşanılan hikayenin devamında neden hedefimin güçlü kalmak olduğunu sizlerde anlayacaksınız. Her bireyin Güçlü olmaya pes etmemeye ihtiyacı var bu hayatta gücü elimizden alırlarsa herzaman yaşadığımız hayata yenik düşeriz. Kimse kaldıramaz bizi Başkalarının kaldırmasını uzun yıllarca bekleriz biri kaldırır diğeri iter gene dik duran herzaman kendimiz olacağız..

İnsanları sürekli kendisi gibi vicdanlı gören , mutlu etmeye çabalayan , Küçük şeylerde büyü bulan , ertesi günü düşünmeden anlık yaşayan , sadece  yalnız olunca içini döken o kişi işte benim. Ben kendime herzaman bir söz verdim bu hayata bir kere geldiysek tadını ne durumda olursa olsun çıkarmak olacak... İsterse fırtına olsun o fırtınada gülmek olacak ..Çünkü ben diğer insanlara göre yaşarsam bu dünyaya gelmemin ben olarak anlamı kalmayacaktır.

Aslında Ben kimim konulu sayfayı biraz kısa yazacağım çünkü aslında benim kim olduğumu hikaye bitince siz zaten anlayacaksınız..



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anlık YaşamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin