Biri ısrarla zili çalıyordu. Yatağımdan doğruldum ve dağılan saçlarımı topladıktan hemen sonra yataktan kalktim. Uykulu uykulu kapıya doğru yürümeye başladım.
- Kim o
Ses yok.
Kapının deliğinden baktım ama artık kimse ! bi de eliyle kapının deliğini kapatmış.
- Yaa kimsin?
Yine ses yok. Off !! Saat 22:00. Bu saatte kim gelir ??
Artık kimse zil çalmıyordu. Ben de tam arkama dönüp odama gidiyordum ki, yine çalmaya başladı zil. Şaka mı bu yaa !!
Mutfaktan oklava aldım ve tekrar kapıya yöneldim . Kapıyı hızla açtım.
- Süürrprizz !
- Sereenayy ?!
Serenay gelmiişş !
Serenay deli dolu bir kızdır.Arada böyle delilikler yapar. Hatta Bazen, Mutluyken bi an üzülüverir.Üzgünken bi an mutlu oluverir.
- Kızım şaka mısın sen yaa ! Kim o diyorum neden cevap vermiyorsun?
- Biraz korkutmak istedim seni,ne var bunda ?
Korkutmak istemişmiş. Allah Allah yaa !
- Tabii canım ne var bundaa !
Serenay içeri girip kapıyı kapattı ve pembe bavulunu vestiyerin yanına koydu. Daha sonra da salona geçip oturdu. Ben ise onu izliyordum. Sonra ben de onun yanına oturdum. Birbirimize sarıldık.
- Hoş geldin
- Pek hoş gelmedim aslında.
Dedi ve yüzünü astı.
- noldu ?
- Cihan benden ayrıldı.
Dedi ve ağlamaya başladı. Hangi Cihan ? Serenay'ın sevgilisi mi? Hayatta inanmam !
- Bak bu da şakalarından biriyse hiç inandırıcı değil Serenay !!
Bayağı ser konuşmuştum ama o hala ağlamaya devam ediyordu .
- Şaka değil.
Dedi ve telefonunu cebinden çıkararak yazıştıkları mesajları gösterdi.
- Nasıl yaa ? Siz birbirinizi çok seviyordunuz ama.
- Demekki o beni , benim onu sevdiğim kadar çok sevmiyormuş.
Dedi ve gözyaşlarını sildi.
- Bu yüzden senin yanına üç gün erken geldim. Bizim evde kime derdimi anlatacağım kii !
- Gelmekle iyi yaptın canım. Daha sıradan bir geliş olabilirdi ama. Neyse!
Dedim ve ikimizde güldük.
- Ben çok acıktım yaa.
Dedi Serenay.
- Ne yiyeceksin? Pizza söyleyeyim mi?
- Bilmem kii.
Zil çaldı.
- Ben kapıya bakasıya kadar ne yiyeceğine karar ver.
Dedim ve kapıya yöneldim.
Kapının deliğinden baktım ve gelen kişinin Neslihan teyze olduğunu gördüm. Kapıyı açtım. Neslihan teyzenin elinde bir tabak ve tabağın içinde beş dilim kek vardı.
- Merhaba kızım rahatsız ettim.
- Yok teyzeciğim ne rahatsızlığı gelsene içeri.
- Daha sonra gelirim. Bizim evde misafir var da ikram yapmıştım. Sana da getirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK İŞTE..!
Teen FictionAŞK TESADÜFLERİ SEVER sözüne inanır mısınız ? İstanbul'a adımını attığı an başlayan gerçek hayatını bulan Yağmur bu söze inanıyor. Yağmur da kim ? Diyorsanız... Yağmur gerçek aşkını ararken bulan , Hayallerine ulaşmaya çalışırken ulaşan biri. B...