Her Ne Olursa Olsun Aşkının Peşinden Koş! !

30 3 0
                                    

O gün işten atılmıştım. Her şey zaten zorken hayatım tamamen zorlaşmıştı. Bi de sevgilimden ayrılmıştım tam olmuştu. Gerçekten de hayatım boktan ama sevgilim varken beni mutlu eden tek kişi oydu.

* Artık okul için hazırlanmalıydım üniversite sondayım ama sınıfı nasıl geçtimi bile bilmiyorum :l
Tam kapıdan çıkarken birisinin merdivenlerden geldiğini duydum ve o kişi...

-lola; heey sen nerelerdesin he??

-sushey; ahh işten atıldım john'la ayrıldık yani o ayrıldı oof...

-lola; sss bi sus yine başladın yardirmaya hadi arabaya binince anlatirsin çabuk ol.

-sushey; Ne arabasindan bahsediyosun Lola?

-lola; bizimkilerle seni almaya geldik hadi koş bebeğim.

-sushey; ah tamam.

* Lola aşağı indikten sonra hızlı adımlarla bende indim cidden herkes gelmiş. Madison, harry, mike, hepsini çok özlemiştim.

-mike; oo kimleri görüyoruz.

-sushey; hadi ama alt tarafı 2 ay okula gelmedim :)

* Konuşmamızı bitirdikten sonra arabaya binip max'lerin kafeye doğru gitmiştik.

-Harry; hadi inin.

* kafeden içeri girdik ve kimi göriyim John ve yanında bi sürtükte var ah Hayır bu kadar çabuk mu?!?!

-mike; sakin ol Sushey bi açıklaması vardır.

*hızlı adımlarla beni daha görmeyen john'un yanında aldım soluğu.

-sushey; Sen sen naptığını sanıyosun bizim her zaman geldiğimiz kafeye mi getirdin yanındaki sürtüğü ?

-John; lütfen laflarına dikkat et Sushey ve istersen şimdi gideriz yeter ki sorun yaratma.

-Sushey; Gidin!

* Neden böyle davranıyordum beni iki günde unutmuş bi adam için. Ah Sushey böyle yapmayı kes artık.

-John; hadi jessie gidelim bebeğim.

* Onların gitmesiyle sanki rahatlamıştım.

-Lola; hadi gel otur biraz Sushey

-Mike; boşver onları seni unutan birisi için değmez yanındaki kızı bi yerden tanıyorum ama her neyse fazla suratini görmedim zaten.

-sushey; Ben eve gitmek istiyorum kötü hissediyorum şuan lütfen.

-Madison; tamam canım sen git ve biraz uyu olurmu?

-Sushey; teşekkürler

-Mike; aa Sushey yarın seni bi arkadaşımızla tanıştırcaz erkekk ;)

-Sushey; ne demek istediğini anlıyorum ama asla ve asla bi daha bi erkeğe güvenmem.


* SABAH OLMUŞTU.

* Sanki bugün birazdaha mutlu hissediyodum ve çocuklara olan sözümü unutmamaliyim. Derken telefonum çaldı arayan Lolaydi.

-sushey; alo efendim canim

-Lola; aşağıdayiz umarım kahvaltı yapmadin

-Sushey; Hayirr :) çok açım hemen geliyorum

* indikten sonra arabaya binip 10 dk sonra restoranta gelmiştik.baya havali bi yere benziyodu.

-Harry; Hadii girelim Aa Jeremy'de gelmiş.

*Demesiyle gözüm arayama başlamıştı yooksa sudaki o havalı güneş gözlüklü olan mı ah Hayır almiyim.

-Sushey; fazla havali duruyo.

* içeri girmistik kahvalti yaptıktan sonra bizi bi şekilde masada yalnız bırakıp gitmişlerdi.

- Jeremy; sormak istediğim bi soru var.

-Sushey; lütfen sor.

-Jeremy; erkek arkadaşından neden ayrılmıştın?

-Sushey; beklemediğim bi soruydu :) her neyse aslında o ayrıldı fazla işime karışıyodu ve dediklerini yapmadığınızda gerçekten nasi biri olduğunu hayal edemezsiniz.

-Jeremy; seni anlıyorum aslında anlattiklarin kulağa hiç hoş gelmiyo. Benim sevgilimde başka birisini bulduğunu söyleyerek ayrıldı.

* Birden telefonunu çıkardı ve...

-Jeremy; İşte sevgilim bu.

* Bi dakika Hayır hayır ya o olamaz dimi?!?!?

-Sushey; Benzettiğim birisi amaa peki ya adı neydi kız arkadaşının?

-Jeremy; JESSIE.


Evet arkadaşlar ilk bölüm ve tahmin ettiğimden uzun oldu. Beğenirseniz buna devam edicem. ;))
Yorum yapmayı unutmayin canlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sonsuz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin