Two birds, azaz Ati és a szülei.(9🎃)

51 6 5
                                    

A hat fiú kint ült a kanapén. Csak várták a délutánt, vagy éppen estét. Ma lessz a köszöntőbuli. Nem is igazán vittek bulizós ruhát, dehát kit érdekel, hogy miben vannak. Hirtelen megjelent 4 lány, és 2 fiú. Valami fura volt. Az egyik lány max 17 lehetett. Ez már a fasziknak id feltűnt, és már beszéltek is róla. Elkezdtek bemutatkozni egymásnak.
(Most csak az idegenek nevét fogom leírni)
-Kőműves Balázs(24)
-Horváth Áron(25)
-Lakatos Csenge(23)
-Toth Dorina(23)
-Soros Hanna(22)
-Jónás Léna(17)
Hogy hogy is került ide Ati húga? Meg miért nem Atival jött?

Vissza skip:

Egy tavaszi napon történt, Ati 20 éves.
Otthon lakott még a szüleivel és a húgával.
A szüleivel nagyon összeveszett, és az volt a büntetés, hogy nem láthatta a húgát. Ezzel csak a húgának tettek rosszat, és amikor elköltözött a húga elment koliba, és nem találkoztak.
Teljesen eltiltották őket, ami Atinak is, és a húgának is nagyon rosszul esett.

Vissza:

Amikor a kisebb lány kimondta a nevét, meg a báttya, akiről még nem tudták, hogy köze van a kisebb lányhoz, teljesen lefagytak. Kellett pár másodperc a kislánynak, hogy felfogja, hogy most éppen a bátyájának mutatkozott be. Amikor végre leesett neki, a nyakába ugrott.
A többiek csak mosolyogtak rajta, és elég gyorsan kialakult egy közös beszélgetés. Nagyon-nagyon kijöttek egymással, aminek mind örültek. Viszont volt egy valaki, aki féltékeny volt...Barnabás.
Peti és Balázs nagyon jól kijöttek egymással. Peti utoljára Barnit engedte ilyen gyorsan közel magához. Tudta, hogy nem szabadna féltékeny el lennie, de mégis az volt. Teljesen úgy, ahogy Bálintra is. Mondjuk azóta kiderült, hogy Bálintnak más tetszik, csak nem mondja el, hogy ki. 

-na szóval Léna. Emlékszel közülünk valakire?(A)
Egy 7-8 éve a faszik már találkoztak Lénával, csak akkor a lány még kisebb volt.

-őőő...te vagy az olasz, nem?
Mutatott rá az olaszra.

-igen. Honnan tudtad?(G)
Gio csak mosolygott rajta

-kicsi vagy.(L)
Ezen mindnekiből kitört a nevetés. Egyébként tényleg kicsi az olasz.

-már te is kezded? Nem elég, hogy a bátyád csesztet, de mostmár te is.(G)
Kérdezte nevetve a kisebbtől.

Már csak kint ültek, és beszélgettek. Léna a fejét rá hajtva Ati vállára pihent.

-de egyébként Léna?(Zs)

-hmm?(L)

-te hogy kerültél ide, ha ez huszonéves tábor?(Zs)

-engem is elengedtek. Egyébként nem tudom.  Csenge beszélte le nekem.(L)

-jaa hát izé. Csak megkérdeztem, hogy jöhet e egy 17 éves, és azt mondták, hogy persze.

Ati elkezdte csapkodni a kisebbet.

-Atilla!
Szólt rá a kisebb, akit a nagyobb folyamatosan ütögetett. Egyszer csak nyakonvágat a bátyát.

-Au!

-így jártál te négerpalánta!

-micsoda?!

A kisebb lepattant ahogy a nagyobb is utána, és elkezdtek fel alá szaladgálni. Léna rá ugrott Ati hátára, amiből borulás lett. A faszik sosem láttak ilyennek atit, Nyílván a kistesója hozza ki belőle a gyereket.

-te paraszt! Vernélek orrba!

-hogy beszélsz a húgoddal?

És csak tovább verték egymást.

Time skip: buli előtt 2 órával.

Peti és Barni bent feküdtek a szobájukban az ágyon. Nem nagyon beszéltek, csak feküdtek.
Petinek egy nyalóka volt a szájában, amit Balázstól kapott. Barniban iszonyat nagy féltékenység volt. Ő azt hitte, hogy Peti csak rá tekint így. Úgy érezte, hogy nem tudja magát irányítani, úgyhogy megszólalt:

-Peti?

-igen?

-megöleeeelsz?

-persze.

Azzal a lendülettel Peti odabujt Barnihoz, és ölelgetni kezdte. Még mindig nyalóka volt a szájában. Egyre erősebben és erősebben bújták egymást, lassan már alig kaptak levegőt. A kisebb ki karolt a nagyobból, de nem csúszott vissza a helyére. Barni mellett maradt. Át fordult az oldalára, és hozzá simult a nagyobbhoz.

-egyébként láttál valamit, hogy vérzett az orrod?

-nem. De szerencse, hogy nem ájultam el.

-Ja...ha valamit látsz, azonnal szólj, oké?

-oké. Te leszel az első.

-lehet, hogy el kéne kezdeni készülődni a bulira.

-barna. Még van másfél óra.

-jó, de tudod, hogy milyen lassú vagyok.

-az is igaz. Oké.

-mit akarunk felvenni?

A nagyobb épp kezdett volna felkelni, de a kisebb visszahúzta.

-még egy kicsit maradsz?

-persze.
És visszadőlt a kisebb mellé.
Most valamennyivel jobban érzi magát. Viszont még mindig nagyon féltékeny Balázsra.
Tudja, hogy Peti nem hagyja őt cserben, és hogy ő a legjobb barátja, de akkor is féltékeny.

———————————————————————

Na hali. Ez megint egy rövidebb rész lett, meg tudom, hogy elkéstem egy kicsit vele, sajnálom. Minden esetre még élek meg minden cool.
Puszi!💛

-Laura

Mert én más vagyok.BEFEJEZETT (Peti x Barni)Where stories live. Discover now