istemediğim evlilik.

246 11 5
                                    

Merhaba ben ece maya korkmaz, ünlü elif ve akif korkmaz'ın kızıydım.babam'ın,ünlü iş adamı mehmet dinçer'den yüklü miktarda para alıp ödeyemeyince, beni mehmet dinçer'in oğluna verip para ödenmeyecekti,yani beni tanımadığım bir adama,verecekti..

-mayaa kalk kızım, baban sana çok kızgın hemen uyanmassa soğuk su ile uyandırırım dedi.

-annee 5dakka daha yaa gece uyuyamadım.

-yaa kızım bugün yemek varr, kocanı tanıyacağın daha.

-ne kocası yaa hee neni para için istemediğim bir adamla evlendirecektiniz dimi yaa ama ben evlenmem.

-off maya senle uğraşamam, baban grlir kaldırır seni.

-off tm kaltım ya ne istiyosun?

-hadi hazırlan ve aşağı in maya.

-tamam,diyip yataktan kaltım, üstüme elbise giyip hafif makyaj yapıp, aşağı inidim,babamın suratı asıktı,neden olduğu belliydi.

-herkeze günaydın dedim.ama karşılık alamadım,nryse sofraya oturup, birkaç lokma attım ağızıma.babam hemen başladı konuşmaya.

-maya bugün dünürlerle tanışma yemeği var ee bu arada sende kocanı tanıyacaksın kızım.

-off baba ben tanımadığım adamla evlenmem diyip odama çıktım, ağlamaya başladım.

MAYA;

Babam beni küçüklüğümden beri sevmemiştir.benden nefret etmiştir,benden çıkarı olduğu için evden atmamıştır. Büyünce zengin koca bulur, ona bakacağımı sanarmış.şimdi zorla evlendirileceğim adam ise ünlü mehmet Dinçer'in oğlu emir Dinçer'dir. Emir dinçer'in dünyada çıkmadığı,sevişmediği bir kız kalmıştı oda bendim,babam saolsun beni o adamla evlendirecekti kaçışım yoktu.Aklam olmuştu,dünürlerle buluşacağımız vakit gelmişti.resturantın önüne gelmiştik,benim kalbim çok hızlı atıyordu içeri girdimizde bizi garson masaya götürdü,ve sohbet başladı ama emir yoktu,sevinmiştim belki vazgeçtik diyeceklerdi ama öyle bişey olmadı tam tersi düğünü konuştular ve düğün gününü 2 hafta sonraya belirlediler.ben ise şaşkın şaşkın bakıyordum.ve en sonunda damat beyde gelebildiler.tabi bunu içimden söylemiştim.emir yüzüme bile bakmadan,geç kaldığım için özür dilerim diyerek, yemeğine başkadı.bense bakakaldım.en sonunda bana emirin annesi soru sordu.

-kızım evinin nerde olmasını istersin?dedi.

-ben senin nerden kızın oluyorum dedim içimden sonra sorusunu cevapladım.bilmem efendim siz nasıl uygun görürseniz dedim

-olurmu öyle şey kızım siz oturucaksınız biz değil diyerek gülmeye başladı.

-emir sonra kulağıma eğilip,vay vay vay sende para göz kızmıssın be hemen farketmez diyosun, evlenmek istiyosun demekki.

Maya;

Öküze bak ya ben sanki rvlenmek için göbek atıyordum,
Asıl kendisi istiyormuş bana suç atıyo, nedense bana böyle şeyler söylenince yanaklarım kıpkırmızı oluyodu.ve yina olmuştu.Ve emreye bakarak.

-emir evlenmeyi isteyen ben değilim zaten babam yüzünden 18 yaşımda,gelin olucaktım senin için havoş zaten sen kızlarla sevişmryi bilirsin ama ben o kızlardan değilim anladınmı beni dedim..
Ve masadan kalkıp tuvalete gideceğimi söyleyip kaltım aslında yalan söylemiştim,dışarı çıktım ve ağlamaya başladım,arkamdan emir gelip bana bakıp güldü.

-o timsah gözyaşlarını yemezler canım,sanki bilmiyoruz benimle deli gibi evlenmek istediğini diyip kahka attı

Maya;
Onun laflarına çok üzülmüştüm,gerçekten böyle düşünmesi kalbimi kırmıştı ve kalkıp yamina giitim,ve ona

-şimdi gidip babama yine evlenmek istemediğimi söylicem seninle evlenmektense,ölürüm daha iyi.

Maya;
Ve hemen yukarı çıkmıştım nasaya dopru giderek,

-bakın ben istemediğim ve tanımadığım adamla evlenmem anladınızmı siz nasıl evlendiniz sanki zorla evlendirilseydiniz nasıl hissederdiniz hiç düşündünüz mü?

Maya;
Babam bir hışımla kalkıp yüzüme bir tokatı yapıştırmıştı,ve çok acıtmıştı,mosmor olmuştu yanağım.ve emirde görmüştü,babam dünürlerinden özür dileyerek yerine oturup sohbete devam etmişti.bense ağlıyarak dışarı çıktım ve deniz kenarında bir resturant olduğu için deniz kenarına gitmiştim, hala ağlıyordum,emirde görmüştü beni ağlıyarak çıktığımı ve beni takip etmişti yanıma gelip.

-iyimisin acıyormu diye sormuştu.

-daha demin sert çıkışıp, dalga geçen emir yerine sakin uslu bir emir gelmişti adeta.

-bende ona dönüp, sananee daha demin evlenmek istiyorsun diye dalga geçerek gülüyodun şimdi ne değişti dedim ve yanından uzaklaştım.ama hala peşimdeydi,ama ben durmadan koşuyordum, ve ağlıyırdum yanağımın acısından değildi babamın bana herkezin içinde tokat atmasına ağlıyordum.

Arkadaşlar umarım 1.bölümü beğenmissinzdir,yanlış yazmış olabilirim arada ama lütven yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin ♥IU


Belkide Sadece Mutluydum(İLK AŞKIM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin