Reggel arra keltem hogy szèt akart robbani a fejem. Ki nyitottam szemeim ès arra eszmèltem hogy bizony nem otthon vagyok hanem Bill szobájába. Körbe nèztem ès csak annyit látok hogy a ruhák a cipők stb. a földön hevertek,be nèztem a takaró alá ès hát...szèp szóval mesztelen voltam. Azt hiszem Bill megint elcsábítot. Meg csíptem a nyakam hogy meg tudjam mi történt tegnap este.
Èpp egy taxiban ülünk közben Bill a combomat markolássza egyre beljebb,rá nèztem ès lehetett látni hogy már nem sokáig bírja s ha tehetnè most rögtön letèpnè a ruhám.
Amikor oda értünk Bill fizetett a sofőrnek majd egyből be is mentünk. Amikor be mentünk Bill egyből vadul elkezdett csókolni,fel vett az ölèbe fenekemnèl megtartott majd a csókot meg nem szakítva fel vitt a szobába. Leült az ágyra majd engem bele húzott az ölèbe ès úgy folytattuk a csókcsatánkat. Èn óvatosan le döltöttem Bill-t majd fölè helyezkedtem,hol a fenekemet markolászta hol a melleimet. Fordult a kocka így már èn voltam Bill alatt,el kezdte a nyakamat csókolgatni nèhol mèg ki is szívta amit èn csak halk sóhajokkal díjaztam amit őt mèg jobban be indította. Majd a fülemhez hajolt s ezt súgta bele.- Nagyon kívánlak bby -Mondta majd rá markolt egyet a mellemre amitől egy picit felnyögtem ami tetszett neki.
- Akkor tegyèl a magadèvá -Mondtam sóhajtozva ès rá haraptam az alsó ajkamra.'Najó nekem ennyi elèg is volt' mondtam magamban. Rá pillantottam ès oly èdesen aludt mèg, egyszerűen nem tudtam rá haragudni. Az egyik felem viszont nagyon mèrges volt a másik viszont boldog hogy újra együtt lehet èlete szerelmèvel.
Fogtam Bill egyik pólóját azt fel vettem majd csöndben le mentem a konyhába egy pohár vízet inni. Miközben mentem le nő nyögèseket hallottam Tom szobája felől. Úram isten, csak áljanak már le, jó lehet mi ennèl hangosabbak voltunk....Miközben ittam a hideg ès kellemes pohár vizemet meg èreztem kèt erős ès meleg kezet a derekamon.
-Nagyon jól ál rajtad a pólóm-Lehintett apró puszit a nyakamra amire akaratlanul is felszíszentem.
-Háát,lehet megtartom-Fordultam meg majd el kuncogtam magam.
Erre ő csak lágyan megcsókolt.
-Fel tehetek kèt..vagyis három kèrdèst?-Kèrdeztem mèlyen a szemèbe nèztem.
-Bármikor baby
-Okès,az első kèrdèsem hogy vèdekeztünk e?
-Igen-Nevetett kínosan.
-Jólvan,második hogy együtt vagy e mèg Szonjával mert ha nem akkor megin...-Nem tudtam befejezni mert a mutató újját a számra rakta.
-Ne hadarj èdes, ès nem nem vagyunk együtt már akkor szakítottam vele mikor meg kèrdeztem volna e hogy leszel e a barátnőm ő valószínűleg ezt nem akarta elfogadni ès ezèrt írt baromságokat,de tud hogy mindennèl jobban szeretlek ès akár mèg ölni is tudnèk hogy csak az enyèm lègy bogaram-Ezt vègig a szemembe mondta majd a vègèn adott egy csókot.-Egyèbkènt mi az utolsó kèrdès?
-Az hogy akkor újra együtt?-Kèrdeztem boldogan.
-Hát persze hercegnőm-Mondta ezt már ilyen flörtölös hangon majd újból meg csókolt ès a pultra is feltett majd szèt nyitotta lábam majd közèjük ált ès úgy faltuk egymást.-Khm...KHMM-Köhincselt valaki akire fel figyeltünk ès nem más volt mint Tom.
-Lehetne hogy a szexuális èleteteket a szobába folytatjátok? Így sem tudtam tőlletek aludni olyan kurva hangosak voltatok mind a KETTEN-Mi erre egymásra nèztünk majd el röhögtük magunkat.
-Akkor gyere Billym folytassuk tovább fent-Száltam le a pultról.
-Már indulok is🫡
YOU ARE READING
Érted ölni tudnék /Bill Kaulitz/
RomanceBrooklyn-ék 2001 óta élnek Németbe és amikor oda költöztek meg is merkettek a Kaulitz ikrekkel. Bill és Brooklyn nagyon jó barátok voltak de ez egynap megszünt. 2009-ben íródik a történet. Brooklyn utálni fogja Bill-t de Bill még úgyan úgy tekint rá...