Yağmurlu Bir Akşam

1.6K 75 44
                                    

Maçtan sonra geçen bir hafta bizim için hem yorucu hem de güzelliklerle doluydu. Keremle olan ilişkimiz gayet iyi gidiyordu. Genelde onda ya da bendeydik. Beraber gece yürüyüşüne bile çıkmıştık. Şu anda ise Florya tesisinde kendi başıma antrenman yapıyordum. Kerem'in semineri olduğu için yoktu ve ben de sıkılmamak adına antrenman yapmaya karar vermiştim.

Frikikten gol çalışıyordum. En çok sevdiğim gol şekliydi belki de bu. Bir o kadar da zordu. Ama çok çalışırsam yapamayacağım şey yoktu. Beş dakika daha çalıştıktan sonra su içmek adına kenara gelmiştim. Saate baktığımda da on olduğunu görmüştüm.

"Zaman ne kadar hızlı geçmiş. Ne ara on oldu?" diye söylenip artık antrenmanı bitirmeye karar verdim. Çok yorulmuştum ve tek isteğim eve gidip uyumaktı. Aşağı inip üstümü değiştim ve arabama binip eve sürmeye başladım.

Eve geldiğimde kısa bir duş almıştım ve acıktığım için biraz meyve atıştırmaya karar vermiştim. Bu arada da gün içinde çok bakmadığım telefonuma bakıyordum.

Telefonumda takılırken Keremden mesaj gelmişti.

Kerem

Sevgilim uyudun mu?

Gece

Uyumadım canım, bitti mi seminer

Kerem

Evet bitti
Eve geçiyorum şimdi
Uyumayacaksan geleyim?

Gece

Çok yorgunum
Antrenman yaptım
Sabah gelsen olur mu?
Zaten boş günümüz

Kerem

Tamam güzelim
İyi geceler 💗

Gece

İyi geceler Aktürkoğlu 🤍

Kerem'in de eve geçtiğini öğrendiğimde rahatça uyuyabilirdim artık.

___

Sabah uyanıp klasik işlerimi hallettikten sonra kahvaltıyı Keremde yapmaya karar vermiştim. Şu anda ise kapısını çalıyordum ama açmıyordu. Tam tekrar kapıya vuracakken kapı açıldı ve dengem bozuldu. Kalçamın üzerine düşmüştüm.

Sert düşmüştüm bu yüzden acıyla inledim.

"Güzelim iyi misin!" dedi Kerem. Yeni uyandığı sesinden belli oluyordu.

"Değilim Kerem! Öyle mi açılır kapı!?"

"Özür dilerim güzelim gel, içeri geç hadi." deyip kaldırdı beni yerden.

"Bir şey mi oldu, bu kadar erkenden gelmişsin?"

"Sevgilimi görmek için bir şeyin mi olması gerekiyor? İster sabah olsun ister akşam. Gelemez miyim?"

"Tabii ki gelebilirsin de sen niye bu kadar agresifsin bugün?"

"Agresif değilim açım."

"Şimdi anlaşıldı. Ne diyeceğim gel beraber pankek hazırlayalım."

"Çok iyi fikir be hemen gidip yapalım." deyip sevinçle ayağa kalktım.

Magic of the Night 🪄 |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin