USA ,to właśnie tutaj się urodziłam ,oraz poznałam swojego najlepszego przyjaciela Leona. Zawsze gdy się źle czuje bądź mam zły humor Leon jest przy mnie. Mieszkam tu od małego. Wszyscy mi zazdroszczą, że jestem ułożona, bogata, ale to właśnie nie tak moje życie wygląda. Jestem skromna, nie przechwalam się jaka jestem bogata (nie liczy się to dla mnie) zależy mi na moich znajomych a szczególnie na Leonie. Mam niebieskie oczy, jestem niskiego wzrostu, mam długie brązowe włosy. Natomiast Leon jest wysoki, ma piękne brązowe jak kasztany oczy. Nasze mamy chodziły razem do szkoły. Spędzały ze sobą najwięcej czasu, poprostu były i są to przyjaciółki. Gdy moja mama dowiedziała się że jej przyjaciółka jest z Leonem w ciąży nie mal że nie zemdlała. Było to dla niej bardzo szokujące. Bardzo była szczęśliwa jednak nie wiedziała że za rok pojawi się jej córka czyli ja. Kocham swoją mamę. Gdy miałam 3 latka to mój ojciec zginął w wypadku lotniczym. Był on pilotem popularnej linii lotniczej Emirates. W 2009 roku miał lot ,z Arabii Saudyjskiej do USA, miałam się z nim zobaczyć po ponad 2 miesiącach, niestety do tego nie doszło... Z każdą chwilą gdy o nim pomyśle jest mi coraz bardziej przykro. Nie pamiętam nawet jak on wygląda. Myślę ,że napewno z góry na mnie patrzy ,i mi kibicuje żebym spełniała swoje marzenia.
CZYTASZ
Lover
Teen FictionHistoria opowiada o 17 letniej Marry i 18 letnim Leonie. Są oni przyjaciółmi jednakże czy tak będzie do końca ich znajomości?