HELLOO bu benim ilk fic yazisim değil ama öyle fic yazasim geldi benim başka bi fic yazdığım hesabım kapatıldı neyse fice geçelim umarım beğenirsiniz
---------------------
Güney Korenin en karanlık ve çoğunlukla gece, yağmur olan uzak bir şehiri vardı. 'Kan şehiri'. Burada ancak vampirler yaşıyordu. Sadece buranın iki krallığı vardı. Park kırallığı ve Min kırallığı. İkiside büyük vampir başcılarının oğullarıydılar.~Bazı vampirler ölümsüzdürler ve asla yaşlanmazlar. Yoongiyle Jiminde öyleydi. Ölümsüzdüler. Jimin yarı insan yarı vampirdi O yüzden hafıza sorunu vardı. Her zaman sadece ilk 100 yılı hatırlıyordu Geri kalan yılları unutuyordu.~
~ Jimin in kanı insan kanıydı ama kendisi bir vampirdi. Babaları ( Namjoon ve Jin ) onu asla dışarıya çokta bırakmazdı. Çünki her hangi bir vampir kokusunu duyup saldıra bilirdi. Eğitiminide saraylarında alıyordu. Park Seok Jin , Park Namjoon kırallığının en son ve küçük üyesi Jimindi. 3 büyük kardeşi vardı Park Bangchan, Park Taehuyung ve Park Jungkook.
~Yoongi ise Min kraliyetinin en yakışıklı en keskin türlü Vampirlerindendi tek türdendi. Asl Vampirliği o taşıyordu. Min kraliyetinde tek çoçuk Min Yoongiydi her kes ona hayran kalıyordu. Ama bazılarıysa korkuyordular. Çünki Yoongi tamda korkulacak kişilerdendi.~
...............Yazar'dan
Yoongi Sinirlice gömleğinin düğmelerini açıp göğsünün üstündeki sim siyah uzun çizğiyi işaret etmişti Jimine.
YG: Bunu hatırlıyormusun?!
Jimin Gördüğü gibi dona kalmıştı. Gözleri dolmuş yavaşca o çizğiye elini uzatmış üstüne parmaklarını gezdiriyordu.
JM: B bu çizgi.....▪60 yıl önce▪( Geçmişe dönüş )
Min kırallığında bir balo vardı Bay Minle, Bayan Min in evlilik yıl dönümleriyidi Ve Park'lar da bu baloya davetliydiler
Balo'da
Yoongi'den
Aşağı katda balo çoktan başlamış gibiydi. yavaşca merdivenlerden aşağıya doğru ilerliyordum. Her kesin gözü benim üstümdeydi.
Çoğunluğun arasından gözüme birisi sataşmıştı. Bem beyaz giyinmiş hafif dantelli gömleğiyle sarı saçlarıyla uyumu mükemmel olan birsi vardı. Gözleri , Boynu , dudakları çok güzeldi..Jimin'den
Aşağı inen adamı görünce gözlerimi ona yöneltmiştim. Daha önce hiç görmemiştim Siyah giyinmiş kırmızı dudaklarıyla daha çok çekici gibiydi. Kim olduğunu çözmeye çalışırken kuzenim Hwasa'nın beni dürtmesiyle ayılmıştım.Hwasa: İşte bu Min kırallığının tek çoçuğu olan Min Yoongi hani anlatmıştım sana.
JM: Yoongi deyilen kişi bumu?
Hwasa: Ah evet çok yakışıklı.
Yazar'dan
Yoongi adımlarını Jimine taraf yöneltmişti. Jimine yakınlaşıca yüzündeki sırıtmayla , bir eli arkasında bir elinide karşısındaki masum duran kişiye uzatmıştı.
YG: Benimle dans edermisiniz?
JM: Ne diyeceğini bilmiyordu. Daha cevap bile veremeden Yoongi Jimin in elini tutmuş salonun ortasına gelmiştiler. Geldikleri gibi müzik başlamıştı her kes onları izliyordu.Yoongi'den
Ellerimi ince beline sarmış kendime çekmiştim. Yavaşca kafamı eğip dans haraketlerine karşılık veriyordum. Park Krallığının küçük üyesi olmalıydı.Jimin'den
Napdığımı bilmediğimden mecbur dans etmek zorunda kalmıştım. Daha onu tanımıyordum durduk yere neden beni dansa kaldırdı ki? Aklıma onun en keskin vampir türlerinden olduğu gelince duraksamıştım. Ya bana şimdi bir şey yaparsa?
Ama elindende kaçamam çünki her kes bize bakıyor. Babalarım bana sade ve zarif birisi olmamı ortamda nazik davranmamı öğretmiştiler. Şimdi burda karşımdaki vampiri itip koşsam bizimkilerden fena azar yiyecektim.Yazar'dan
Yoongi biraz kafasını kaldırmış Jimine bakışların yöneltmişti.YG: Park Jimin sen olmalısın.
JM: Em evet benim. Sende Min Yoongisin tanıyorum.
YG: Söyledikleri kadar güzelmişsin.
JM: Anlamadım?
YG: Sen Yarı insandın öyle değilmi?JM: Malesef evet.
Yoongi yavaşca Jimin in boynuna eğilmişti ve....
------------
Biraz kısa oldu özür dilerim zaten bu kısa bir seri halinde olucak o kadarda uzun olmicak bax 7-8 bölüm olur sanırım neyse iyi günler umarım beğenmişsinizdir.