හොට් වෝටර් ශවර් එක ඇරලා තිබුන නිසා බාත් රූම් එක හුමාලෙන් පිරිලා තිබුනා... බාත් ටබ් එක ඇතුලේ හිටගෙන හිටිය ජන්කුක්, ටේහ්යොන්ග්ව පේන්නේ නැති තරමට හුමාලේ පිරිලා තිබුනා...
ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ව ටයිල් වෝල් එකට හේත්තු කරා... ජන්කුක්ගේ මූණ ටයිල් වෝල් එකට තද වුනා... අත්දෙක වෝල් එකට තියලා ජන්කුක් තොල් ඈත් කරා... ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ගේ බට් චීක් අතරට හාඩ් ඩික් එක තද කරගෙන, ජන්කුක්ගේ ඇගට හේත්තු වෙලා හිටියා... ටේහ්යොන්ග් එක අතක් ජන්කුක්ගේ ඔලුව උඩින් වෝල් එකට තියලා, අනිත් අත ජන්කුක්ගේ ඉන වටෙන් ඉස්සරහට දාලා ජන්කුක්ගේ හාඩ් ඩික් එක ඇල්ලුවා... ජන්කුක්ගේ කනට ලංවෙලා ටේහ්යොන්ග් හයියෙන් හුස්ම ගත්තා...
"ටේහ්යොන්ග්" ජන්කුක් හිමින් කතා කරා... ජන්කුක් බිත්තියටත්, ටේහ්යොන්ග් ටත්, හිර වෙලා හිටියා... ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ගේ කන් පෙත්ත කිස් කරා... "මම එදා සිහිය නැතුව හිටියේ කියලා හිතුවද අහ්?" ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ගේ ඩික් එක අත උඩ, උඩට පහලට කරන්න ගත්තා... "අහ්හ් මම-මම දන්නේ නෑ" ජන්කුක් තවත් පිටිපස්සට වෙලා බට් එක ටේහ්යොන්ග්ගේ ඩික් එකට තද කරා...
"මම එදා හොදටම ඩ්රින්ක්ස් අරගෙන හිටියේ ඒත් මට ඔයාව අදුරගන්න බැරි නෑ බේබි" ටේහ්යොන්ග් අත උඩට පහලට කරන වේගේ වැඩි කරා... "මම හිතුවේ නෑ ඔයා ඒ පාටි එකේ ඉදී කියලා" ජන්කුක් ඔලුව පිටිපස්සට බර කරලා ටේහ්යොන්ග්ගේ උරහිසෙන් තිබ්බා...
"ඔහ් එදා මම ෆ්රාන්ස් ආවා කියලා ඔයා දැනගෙන හිටියා, ඒත් පාටි එකට එයි කියලා හිතුවේ නෑ එහෙමද?" ටේහ්යොන්ග් තවත් වේගෙන් ජන්කුක්ගේ ඩික් එක ස්ට්රෝක් කරලා, ජන්කුක් ක්ලෝස් වුනාම ඩික් එක අත ඇරියා...
"නෝ! ප්ලීස් ටේහ්යොන්ග්" ජන්කුක් අල්ල වෝල් එකට තද කරලා ටේහ්යොන්ග්ගේ ඇගට ඇලිලා වගේ හේත්තු වුනා... "ඔහ් ඔයා ඇත්තටම වැරදී ජන්කුක්! සිහියෙන් හිටියේ නැති වුනත් මට ඔයාව අදුරගන්න පුලුවන්" ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ගේ කකුලක් උස්සලා ටබ් එකේ එජ් එකෙන් තිබ්බා... "එදා ඔයා මාව හොදට රයිඩ් කරා, අහ් මතකද?" ටේහ්යොන්ග් ජන්කුක්ගේ බට් චීක් එකට පාරක් ගැහුවා... "අහ්හ්හ්" ජන්කුක් ඇස් වහා ගත්තා...
YOU ARE READING
what happen to the NERDY ||vkook||
Fanfiction[ sequel to the nerdy AND the handsome] "Taehyung looks at jungkook like he just realize what love IS"