Başlangıç

269 24 10
                                    

Şimdi ahem ahem bakın  bu kitaba sadece bir bölüm yazıcam yeterince beğenilirse  bu kitabı bitirmeyi düşünüyorum yazım hatası olursa çok üzgünüm  lütfen görmezden gelin öyleyse lafı çok uzatmadan başlayalım

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rusya votkasından bir yudum daha aldı . Endişeliydi beklediği kişi geç kalmıştı. Bir yudum daha almak üzereyken zil çaldı . Hızlı adımlarla kapıya yaklaştı, heyecanlanmıştı.
Kapıyı açtığında karşısında kapşonlu , maskeli bir adam bekliyodu . Rusya bu kişiyi iyi tanıyodu o adam Enes'ti . Enes ona her ay aynı gün , aynı saate bir flaş getirirdi . O flaşın  içinde eşinin ona çektiği video vardı .
Enes ona siyah bir poşet uzattı . Rusya poşeti alırken Rusya
"Eee bugün nasıl mutlumuydu?"
Enes eşi kaseti Enes'e verirken hep heyecanlandığnı bazende bambaşka duygularla flaşı verdiğni söylerdi bu Rusya'yı daha çok meraklandırırdı. Enes konuşmaya başladı
"Bugün  bir derdi varmış gibiydi ,belkide flaşta bahsetmiştir"
Rusya meraklanmaya başlamıştı bile vedalaştıktan sonra Rusya heyecanla  masanın üzerindekileri şişeleri  toplayıp çöpe attı eşi onun eskisi gibi daha çok içmeye başladını anlayıp döverdi.(Rusya'yı çok votka içmemeye zorluyodu ) Rusya sanki eşi burdaymış gibi davranmayı  seviyordu o zaman yanındaymış gibi hissediyordu . Flaşı bilgisayara  taktı ve koltuğa oturdu siyah ekrandan birden açık tenli,saçları kımızı ,gözleri kırmızı, sağ  gözünün içinde yıldız var olan bir kadın  gülümseyerek kameraya bakıyodu. Rusya'nın aşık olduğu kadın ,kokusuna hasret kaldığı kişi Türkiye.
  " Rusya eminim iyisindir ve kesin votkayı çok içmeye başlamışsındır biliyosun benim orda bazı kuşlarım var haber uçuruyorlar "
Bunu derken göz kırpmıştı . Rusya'nın kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı .
Ve evet Türkiye'nin casusları vardı Rusya'nın evinin yakınlarında .
" Ben .... iyiyim her .... zamanki gibi şey .....  sadece bu günler biraz...
tuhaf ... geçiyor o kadar iyiyim ... yani ...evet "
Rusya endişelenmişti bişey olduğnu farkındaydı içinden " lütfen  söyle lütfen "diye geçiriyordu ona birşey olmasından çok korkuyordu.
" Bugün Banroos'a (Bazı ülkelere emir vermek değilde görev veren  kişinin adı , bu kişi bazı ülkelerden üstün  ) (Ve evet başka ad bulamadım )
bir haber geldi düşmanın üssünün yeri söylendi ama anonim bir yerden söylendi ya gerçekten o üs varsa , söylediği yerde çok fazla elektirik kullanımı var , çok fazla araba gelip geçiyor . Ama Banroos bana gidip bakmamı söyledi özellikle beni gönderiyomuşki kimseye bişey olmasınmış kesinlikle atağa matağa geçilmiycekmiş bence bakmak yerine baskın düzenlememiz gerekiyor off  ....  neyse boşver seni seviyorum Rusya  votkayı azaltacaksın bak oraya gelirim döverim çok az kaldı yakında eve dönüyorum görüşüz "
Ekran karamıştı. Hep böyle diyodu ama böyle diye diye iki yıl geçti Banroos ne saçmalıyodu böyle ? Bu görev sandığından  tehlikeli olabilir . Rusya ayağa kalktı flaşı çıkardı ve diyer flaşların yanına koydu .
Koltuktan kalktı bir dolabı açıp votka çıkardı .
Yatak odasına doğru yürüdü yatağa attı kendini . Derinn bir nefes verdi Türkiye'nin
yastığnı alıp sarıldı... Türkiye'yi düşünmeden edemiyodu onu özlüyordu gülüşünü .... sarılışını .... kokusunu .... onu dövüşünü Rusya gülümsedi ve uykuya daldı .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TÜRKİYE ;
- Kız
- 25 yaşında (boy küloyu boşverin)
- Sinirli ama Rusya'yı düşününce hemen yumuşuyor
- Komik
- İşi saha komutanı

--Türkiye hakkında sorularınız varsa ---->

( Birde işini açıklayım ülkeler zamanı gelince asker gibi çalışır iyi olanların rütbesini artırırlar , burda ülke oldukları pek önemli değil ancak Banroos 'a göre değişir -örnek Rusya silah tedarik edince askere gitmedi- )

Evettt bu kadar aslında daha uzun olucaktı ama benim gözümde büyüdü bir daha bu kadar uzun olmaz ama çabuk gelir merak etmeyin yazım hataları olursa üzgünüm
anlamadığnız yerleri sorun cevap veririm

                                                                        518 kelime

Seni Bir Daha Kaybetmem RUSKEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin