11 розділ

301 16 2
                                    

- ти просто закохався.

- а?... Чонін не неси дурниць. - повернувшись в сторону шафи сказав Мінні.

- потім ти це сам зрозумієш, а тепер ходи на низ нам потрібно в компанію. - вже чу-чуть кричучи говорив Аєн так як вийшов з кімнати

***
Я спокійно йшла по коридорам компанії доки не побачила знайоме лице. - ГА ЮН! (Корейське ім'я Тані, хто забув то це ліпша подруга Т/і.) - розкривши руки я біжу до неї.

- Т/І! - розпізнавши мій голос вона зразу почала бігти в мою сторону.

- я так скучала! - я обняла її ще сильніше. - як відпочила на Чеджу?

- я тоже дуже скучала. Відпочила просто прекрасно. Ще я в Пусані була.

- вааааа ну ти і везуча. Я давно хотіла попробувати вуличні кафе в Пусані. А як ти тут опинилась?

- Я побачила пост що шукають хореографа в твайс і вирішила попробувати.

- це дуже класно. Ну, а зараз давай напевно пака мені потрібно вже на роботу. Давай на обід зайдемо в кафе біля компанії.

- пака, Т/ішечка-а~ - протягуючи говорила Га Юн.

Я пішла в роздягальню та переодягнулась пізніше я пішла в зал для тренувань.

- привіт, дівчата!

- привіт! - хором відповіли дівчата.

- ну щож давайте розпочнемо.

Ми тренувалися коло 5 годин з віддихами.

- давайте потанцюємо хореографію наших сусідів. - сівши на диван запропонувала Йеджи.

- яких сусід? - спитала я.

- стрей кідс. Їхній зал коло нашого. - відповіла Черєн.

- добре але нас вього 6, а хлопців 8. - логічно подумавши сказала Лія.

- тоді давайте покличемо ще когось. Наприклад Сухо хореографа хлопців також я знаю що є новий хореограф в твайс вроді називається Хван Га Юн. - покомандувала Юна.

- чудова ідея. - підтримала я.

Йеджи закликала Сухо, а я Таню.

- всім привіт! - привіталась Га Юн.

- дівчата, привіт давно не бачились. - давши всім п'ять сказав Сухо.

Таня познайомилась з дівчатами, а я з Сухо і ми почали думати хто за кого буде танцювати.

♡Приховане Кохання♡Where stories live. Discover now