אמההדשא היה ירקרק ונוצץ, את העמדות והשלטים כבר סידרו ואנשים בדרך עצרו מהסתקרנות. מארק היה צמוד ליושב הראש שהיה על כיסא הגלגלים, התלחשש עם אחד מהעובדים, ויליס דרש ממנו להגיע ליום האירוע לאחר ששחרר אותו לימי חופשה ללא סיבה.
עבר מולם הבן הצעיר, שמאחוריו התהלכה במגושמות אמה אנדריי. מארק עקב עם עיניו על האדון הצעיר, חשב לעצמו מחשבות ומאחר וויליס כל פעם התעקש שמצבו בריא, חשב יועץ היו"ר שבטח בנו ייספר לו.
את זה ישמור לזמן הנכון.
"כמה דקות הוא מגיע." אמה הביטה שוב בשעון, לא הבינה עם עצמה למה בלאק כל כך התעקש על הגעתו של מייק חברה הטוב שהתעכב כמה דקות בלבד. זרק לאוויר שכדאי לו להגיע כמה שיותר מהר.
עצר בהפתעה בלאק סמית, הביט סביב בכל העובדים שעמלו. ניגש אל פיטר שסידר את חליפתו, "אתה מוכן להרצאה הראשונה?" באלגנטיות הביט בלאק בשעון המובחר שבחר להיום.
שעון שעלה הון.
פיטר חייך חיוך צונן, זה תמיד היה מרענן לאמה. מאחר והחיוכים של האדון הצעיר לא היו מרעננים בכלל לדעתה האישית. "כמובן בלאק, מוכן מתמיד. הגיעו אנשים."
העוזרת והשותף לעבודה החליפו חיוכים מנומסים, איחלו אחד לשנייה בהצלחה.
"תצמדי למולי וגייל ולחלק לאנשים את הפליירים והסקרים על יד העמדות." פקד בחליפה מהודרת האדון, ניתק את קשר המבט של השניים.אמה הנהנה ללא מילים וברחה אל צמד החברים לעבודה, נכנסה לעניינים מהר ובזמן הזה חיכתה למייקי. מדי פעם העיפה מבט אל האדון הצעיר, שעמד על יד הרכבים מהקולקציה החדשה ושיתף אנשים מהדרך, היה נראה מרשים וחביב.
הכל הצגות.
"אני כאן." מאחוריה הפתיע חברה הטוב, היה לבוש במכנסי גינס שחורים וחולצה מכופתרת גדולה. ראו עליו שהשקיע במיוחד, לעומת אמה. שהשקעה שלה הייתה העיקר למתוח עוד את הקוקו שאספה.
השניים גיחכו מעט, בלאק לנוכח הקולות שעשו צפה עליה מרחוק. חיכה שיתפוס אותה במבט, וכשזה קרה סימן לה בחדות עם ראשו שתתחיל להפעיל את חברה הטוב לפני שיהיה אסון.
מייק דיבר עם העוברים ושבים על החשבון באינסטגרם, הראה את סרטונים בעמדות שהכין.
החברה השקיעה את כל כולה עבור הסקר, ועל הדרך שיווק נוסף לקולקציה שיצאה להם לא מזמן.
לויליס חיוך גאווה, שוחח מעט עם אורחים מכובדים ועמיתים לעבודה. "בוקר טוב יושב הראש." בכבוד ונימוס הגיעה הדוגמנית, בתו של מארק איתן.
YOU ARE READING
Love In Order
Любовные романыאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...