Megjegyzések a fejezethez:
Credit for the picture: Playground AI.
A fejezet jelenleg átszerkesztés alatt áll.
Távolról érezni
Denis
Az elmúlt időszak eseményei után valami teljesen másra számítottam.
Kit akarok átverni? Álmomban sem feltételeztem volna Daeganről, hogy egy napon minden előzetes figyelmeztetés nélkül elénk lép, és letarolja a lelkivilágunkat a vágytól csöpögő dalötletével. Ez inkább rám vallott – habár, ha én írnék hasonlót, abban jóval mocskosabb vágyakról lenne szó.Gyerekként még csak hallgattam a Delusiont, és hihetetlennek tűnt, hogy Daegant ekkora figyelem övezte és mégsem élt a hírneve nyújtotta lehetőségekkel. Daegan mindig megelégedett a felé irányuló plátói rajongással, nem akart közelebb kerülni senkihez. Ezt a nők esetében – tekintve a szexuális orientációját – még megértettem, de a férfiaktól is feltűnően tartotta a távolságot. Egyenesen úgy nézett ki, mintha taszítaná őt a nyílt felkínálkozás.
Én élvezettel vetettem bele magam a fülembe suttogott ajánlatokba. Akadt belőlük bőven, de azért nem lettem világi seggfej, annyira nem szálltam el magamtól, hogy mindenkit kihasználjak, aki az utamba került. Azok, akik csak a koncertek utáni mámorból ismertek, nem hinnék el rólam, de komolyan vettem az érzéseket és nem akartam visszaélni velük. Ha nem volt egyértelmű, hogy milyen szándékkal környékezett meg valaki, akkor tartottam magam az elveimhez és nem közeledtem felé. Sosem fogott meg annyira senki, hogy ezen változtatni akarjak.
A többiek az első években folyton ugrattak, mert meg sem próbáltam titkolni, mennyire tetszett a rám irányuló figyelem. Mostanra már kissé megkopott a dolog. Kezdett kiveszni belőlem az a hevesség, ami annyira belesodort az elején. Minden alkalom kevésbé mozgatott meg az előzőnél. Már nem ejtett ámulatba, hogy mekkora hatást tudtam gyakorolni másokra. Könnyű volt, monoton és rutinszerű. A szex csak egy újabb aláírás volt valakinek a bőrén, amit hazavihetett mutogatni, amíg le nem mosta magáról a zuhany alatt.
Daegant hallgatva mélyről fakadó vágy rég nem érzett bizsergése futott végig a gerincem mentén. Meglepve egyenesedtem ki. Amikor zenekartag lettem, végre megismerhettem Daegant, és már tudtam, hogy mennyire távol áll tőle az, hogy éljen a folyamatosan rá zúdított szexuális ajánlatokkal.
- Nem tudom, ki az, aki ezt ihlette, de egyetértek Aidennel - jelentettem ki. - Ha ezt ki tudta váltani Daeganből, akkor jelenleg nincs olyan ember ezen a földkerekségen, aki jobban érdekelne nála.
Daegan összeráncolta a szemöldökét. Úgy tűnt, nem számított arra, hogy a múzsája még a dalnál is jobban fog minket érdekelni.
- Oké. Jó, tényleg – kezdte kelletlenül –, khm, ihlette valaki, de csak egyetlen egyszer láttam, és... Még csak a nevét sem tudom.
Várakozóan néztünk rá. Daegan végignézett rajtunk, majd sóhajtva leült. Nagyon sokáig meredt maga elé, és amikor hosszas szemöldökráncolást követően végre kisimultak a vonásai, olyan sebzett, álmodozó tekintettel szólalt meg, amilyet még soha nem láttunk az arcán.
ESTÁS LEYENDO
My faith in your eyes (bxb) HUN
RomanceDaegan Wallsh-nak semmije nem volt. Edmond Raynek mindene megvolt. Daegan Wallsh-nak mindenki ismeri a nevét. Edmond Ray legszívesebben elfelejtené a sajátját. Pont ugyanannyira választja el őket egy világ, mint amennyire összeköti őket egy másik.