29 | geri dönüş yok

998 114 144
                                    





29 | geri dönüş yok


Metal ayrımın üzerinden her atlayışımız bizi galibiyete yaklaştırıyor ya da uzaklaştırıyordu, kalbim gittikçe daha hızlı atıyordu. Bakışlarımı başka tarafa çeviremiyordum.

Yeonjun'un omzunu sıkı sıkı tutarken elimin çok soğuk onun omzunun ise çok sıcak olduğunu hissettim bu yüzden küçük bir özür mırıldandım. Sadece elimi tuttu ama hiçbir şey söylemedi, eyleme fazlasıyla odaklanmıştı.

Gittikçe daha da yavaşladı.

Sonunda durduğunda krupiye kazananı ilan etti.

Bütün akşam boyunca şans bizden kaçmış olmasına rağmen bu beklenen bir şeydi. Ve Yeonjun da bilye kırmızı 18'de durduğunda bunu bekliyormuş gibi hiç tepki vermedi. Masaya koyduğu risklerin hiçbiri bunu karşılayamıyordu, hepsini kaybetmişti ama yine de bunca zamandır meydan okuduğumuz adamdan gözlerini kaçırmıyordu.

"Kazandığın şey şu ana kadar kaybettiğin her şeyi telafi etmeyecek, biliyorsun." Bunu hazırlıksız bir şekilde söyledi ve krupiyenin masanın üzerindeki fişleri toplayıp kazançlarını biraz kazanmış olanlara dağıtırken ona bakmadı. "Bu masaya katıldığından beri bir bok kazanamadın, yorumlarını kendine ve köpeğine sakla." dedi adam ve bu sefer çenesini bana doğru kaldırarak, düzgün bir şekilde hitap etmek yerine umursamaz bir şekilde işaret ederek konuştu.

Kaşlarımı çatarak onu korkutmak ve bana hitap ederken ses tonunun değişmesini sağlamak için ona yaklaştım. Kimseden daha üst sıralarda olduğumdan ya da Bulletproof'taki konumumun beni böyle davranmaya ittiğinden böyle davranmıyordum. Hayır, elbette o yüzden böyle davranmıyordum.

İstediğim şey daha çok temel bir saygı ihtiyacıydı, hepsi bu. "Söylediğin cümleyi bir daha söyle de o zaman nasıl bir daha konuşamayacak hala geliyorsun görelim." Yeonjun'un biraz daha bahis oynadığı ve hâlâ krupiyenin bahis koyması için bazı rakamları işaret ettiği masaya bakarak tükürdüm.

O bunu yaparken yanımdaki adam yüksek sesle iç çekti ve kabaca omzumdan tutarak beni kendisine doğru çevirdi. "Az önce beni tekmelediğin gibi mi?"

"Aynen öyle." Gözlerimi devirerek elinden kurtulmak için elini tutup sertçe omuzlarımdan ayırdım. Ve daha sonra yapabildiğim en sıkı tutuşla tırnaklarımı Yeonjun'un eline geçirdim.

"Yine bahse mi giriyorsun, yoksa gidiyor musun?"

"Tekrar bahse gireceğim, zaten bu adam muhtemelen fakirin tekidir, yani şunun kıyafetine bak. Zavallı adam zaten yaptığından daha fazla bahse giremez." dedi Yeonjun kendi bahislerini belirleyerek. Benden ona katılmamı istedi, elini belime koyarken başını koluma yasladı ve bana yandan sarıldı.

Görünüşe göre çoktan heyecanlanmıştı çünkü Yeonjun'un elini takımının cebine sokup nakit dolu bir keseyi çıkarması ve masaya çarpması bir oldu. "Hepsi siyah." dedi aceleyle. Fişlerini masanın üzerindeki siyah kısma doğru ittiğini, krupiyenin masaya konulan para miktarına eşit miktarda fişleri ekleyerek üzerine bir işaret koyduğunu gördüm.

Herkes hazır olduğunda ruleti çevirdi ve az önceki stres geri geldi; bu oyunda yüksek riske sahip olanların hepsinin içindeki beklenti artıyordu. Etrafıma baktığımda, daha çok insanın etrafımızı çevrelediğini gördüm, ama sadece izlemek için katılmışlardı çünkü katılmaya cesaretleri yoktu. Belki de durmaya cesaretlerinin olmadığını ya da böyle bir eğlence için burada olmadıklarını biliyorlardı.

Daha büyük işler için buradaydılar, muhtemelen Bulletproofla ya da hatta Bulletproof gibi şaibeli işlerle uğraşan diğer insanlarla anlaşmalar yapmak için buradaydılar. Ama hepsinin ortak bir yanı vardı; hepsi olduklarından daha yüksek bir noktadaymış gibi davranıyorlardı, partnerlerine fısıldaşıyorlar, içkilerini hazırlıyorlar ve bunları almanın ne kadar pahalı olduğunu göz önünde bulundurarak sadece en küçük yudumları alıyorlardı.

god of the city; taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin