s i x

12 2 22
                                    


11 August 2015
1:20am

- NAMJOON

من و هۆسۆک چووینە خوارەوە بۆ نهۆمی سێیەم کە دواجار شوێنەواری خوێنمان لێ بینی. بۆگەنێک لە هەوادا هەبوو کاتێک لە ڕێڕەوەکە وەستاین. دەستم کرد بە هەستکردن بە نائارامی.

"هەی، پێت وایە پێویستە پەیوەندی بە پۆلیسەوە بکەین؟" بە چرپە لە هۆسۆکم پرسی.

"من ئێـ--"

هۆسۆک بە دەنگی چرپەی دەرگایەک قسەکانی پچڕا.

"خۆو بشارەوە، خۆو بشارەوە!" پاڵم بە هۆسۆکەوە نا بۆ ژوورێک بەدرێژایی ڕێڕەوەکە.
لە نزیک دەرگاکە وەستاین، ئەمانویست بزانین کێ لە دەرەوەیە.

دڵم بە شێوەیەکی خێرا لە سنگمی دەدا کاتێک گوێمان لە هەنگاوەکانی بوو کە لە ژوورەکە نزیک دەبوونەوە کە تێیدا بووین، کەمێک چاوم لێکرد و تووشی شۆکێکی تەواو بووم.

پیاوێک بوو، خوێنی پەڵە پەڵەی پێوە بوو، چەقۆیەکی قەسابی بە دەستی چەپی گرتبوو. بە شێوەیەکی ئاسایی لەسەر ڕێڕەوی خوێنەکە ڕۆیشت و تفی لە زەویدا کرد پێش ئەوەی بە چەپدا بگەڕێت بۆ ڕێڕەوەکەی تردا. جارێک دڵنیا بوومەوە کە ڕۆیشتووە، بە چاوی نیگەرانەوە سەیری هۆسۆکم کرد. ئەو پیاوەکەی نەبینیوە بەڵام دەمزانی کە هەر لەو ساتەدا تووشی شۆک دەبێت ئەگەر بیبینێت.

بۆیە سوپاس بۆ خوا.

- کێ بوو؟ هۆسۆک پرسیاری لێکردم.

هیچ بیرۆکەیەکم نەبوو کە چۆن دەست پێ بکەم.

"باشە، ئەه- ئەوە پیاوێک بوو... بە چەقۆیەکی قەسابەوە..." من بە گەمژەییەوە گوتم.

- ها، چی؟ هۆسۆک کەمێک بێ قەناعەت پرسی.

ژوورەکە پەنجەرەی لە دیوی بەرامبەردا هەبوو کە ڕووی لە ڕێڕەوەکەی تر بوو. ئێمە دەمانتوانی ئەو ڕێڕەوە ببینین ئەگەر لە پەنجەرەکان نزیک ببینەوە، ئەوە بوو کە ئێمە کردمان.

بە هۆسۆکم گوت کەمێک لە پەنجەرەکەوە چاوێک بخشێنێتەوە تا خۆی کابراکە ببینێت. شۆک بوو کاتێک ڕووی بریقەدار و فراوانی چەقۆکەی دەستی پیاوەکەی بینی. چەند هەنگاوێکی بردە دواوە پێش ئەوەی بە چاوی فراوانەوە سەیری من بکات.

The mortuary||bts Where stories live. Discover now