One Shot

41 2 0
                                    

လမင်းကြီး(crush ကို တင်စားခြင်း)က သိပ်လှတာပဲ​နော်... ဒါ​ပေမဲ့သူမကို ကိုယ်ကဘယ်​တော့မှမီ​အောင် ဖမ်းနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး​လေ.. သူမကကိုယ်နဲ့ အ​ဝေးဆုံးတစ်​နေရာမှာရှိ​နေတယ်...ကိုယ့်ကို မဖြစ်နိုင်တာ​ကို မှန်းတယ်​ပြော​ပြော ဘာပဲ​ပြော​ပြော ကိုယ်အဲ့ဒီသူ​တွေရဲ့စကားကို မကြားနိုင်​လောက်​အောင် မင်း​လေးကို စွဲလန်းမိ​နေပါပြီ...

ဟားဟ..လို့ ကိုယ့်ကိုယ်ကို ဟားတိုက်ချင်မိတယ်
ဘာလို့လဲဆို ကိုယ်ကမင်းကိုယ်တိုင်က​တောင် ကိုယ်ရှိမှန်း​ သတိမထားမိတာကို မင်းကို သိပ်တွယ်ကပ်မိ​နေလို့ပဲ...ကိုယ်မင်းနားရှိ​နေချိန်မှာ​ရော မင်း ကိုယ့်ကို မြင်ရရဲ့လား​လို့​တောင် ​တွေးထင်မိတယ်...ကိုယ်ကမင်းအတွက်​တော့ မင်းမမြင်နိုင်တဲ့ သူ တစ်​ယောက်​ဖြစ်​ကောင်းဖြစ်​နေလိမ့်မယ် ...သို့​သော် မင်းက​တော့ ဒီကမ္ဘာ​ပေါ်မှာ ကိုယ့်ရဲ့နှလုံးသား​လေးနဲ့ ပဲ မြင်ရတဲ့ တစ်ဦးတည်း​သောသူပါ...

ဘယ်​လောက်များတဲ့လူအုပ်ထဲမှာဖြစ်ပါ​စေ.. ဘယ်​လောက်ပင်​ဝေးကွာ​နေပါ​စေ ကိုယ်မင်းကို ​​တွေ့​နေ မြင်​​နေရဆဲပါပဲ.. ဘာလို့ဆို မင်းရဲ့ အ​ငွေ့အသက်​လေးက ကိုယ့်နှလုံးသား​ရော ဦး​နှောက်ထဲမှာ ပါ ကမ္ဗည်းထိုးထားသလို တည်ရှိ​နေပြီမို့လို့ပါ ...

မင်းကို​လေ ကိုယ်ချစ်တာထက်ကိုပိုတယ်သိလား...တစ်ခါမှဒီလိုခံစားချက်မျိုး​တွေကို မခံစားရဖူးဘူး....​ပြောရရင်မင်းနဲ့မှချစ်တတ်ပြီ​ပေါ့...ကိုယ်မင်းကိုသိပ် မြတ်နိုးတယ် မင်း​တော့သိမှာမဟုတ်ပါဘူး....မင်း​ဘေးနား​နေပြီး မင်းကို​ငေးကြည့်ရတာ​လေးကို အရမ်းသ​ဘောကျတာပဲ...တစ်ခါတစ်​လေမင်းရိပ်မိမှာကို​တောင်ကိုယ်​ ​ကြောက်မိတယ်..

မင်းကို ကိုယ်သိပ်ချစ်မိ​နေတာကို မင်းသိလို့မဖြစ်ဘူး...ကိုယ်တို့က သူငယ်ချင်း​တွေ​လေ...​အော်မဟုတ်ဘူး မင်းက ကိုယ့်ကို သူငယ်ချင်းလို့​တောင် သတ်မှတ်ရဲ့လားမသိဘူး...မင်း​လေး​ရေ ကိုယ်မင်းကို ​တွေ့ရတဲ့ အချိန်​တွေကသိပ်နည်းလွန်းတယ်..တစ်ပတ်မှ တစ်ခါ ​လောက်ပဲ...အဲ့ဒါ​တောင် တနဂ်​နွေ​နေ့မှ...ဟူးကိုယ်တစ်ပတ်လုံးကို ​ကျော်လို့ရရင်​ကျော်ပြီး ​​နေ့တိုင်းကို တနဂ်​နွေ​နေ့ဖြစ်​အောင် လုပ်လို့ရရင်​ကောင်းမှာပဲ...

Dear Crush 2Where stories live. Discover now