Yeni bölümle tekrar buluştuk canlarımm💌
Bol bol yorum atın darılırım valla.
Hadi iyi okumalarrrrrSelin'in son mesajıyla donup kalmıştım. Meğerse Selin diye fotoğrafımı attığım kişi Koray'dı. Gerçi hiçbir zaman Koray diyememiştim ona doya doya. Hep bir abi sıfatı eklenmişti adının önüne. Tıpkı aramızdaki duvarlar gibi....
Sahi ne kadar uzun zaman olmuştu onu görmeyeli? Adını söylemeyeli. Meğer ne önemliymiş bir kelam bile etmesen bile sevdiğinin yanında olması...
Uzun süre kendime gelememiş aynadaki yansımama bakıp dalmıştım. Yansımam ben değil de Koray gitmeden önce olan Rüya olmuştu bir an: Saf, sessiz, kırgın ve en önemlisi güçsüz...
Böyle dediğime bakmayın belki şuan benim içimi bilmeyen herkes ne kadar güçlü olduğumu söylüyor olabilir. Ama eski Rüya şuan ki Rüya'ya kıyasla hayli güçlüydü. Şuanki Rüya sadece gövde gösterisi yapıyordu beceriksizce.....
Transımdan çıkıp tekrar mesaj bölümüne girdim Koray ile olan yazışmama. Sanki onu hiç tanımıyormuşum gibi yapacaktım. Sanki hiç kalbimde olmamış, yer etmemiş gibi.
Dün
050**:SİKİYİM KIZIM ŞU SÖYLEDİKLERİNİN FARKINADA MISIN
050**: Kafanın güzel olduğunu varsayıyorum yavrum
050**: Şimdi güzelce dinlen zira sabah seninle konuşmamız gereken mühim bir konu var gibi görünüyor....
Bugün
Siz: Kusura bakmayın beyefendi mesajlarınızı yeni görüyorum
Siz: Ayrıca dün attığım fotoğraf için ayrıca özür diliyorum bir karışıklık olmuş
Siz: Ayrıca yakın tavrınız beni şoke etti.
Siz: Her tanımadığınız kadına yavrum, kızım der misiniz siz? Ona göre bir sapığa attığımı düşünücem.
Koray: Senden başkasına imkansız öyle söyleyeyim
Koray:Ayrıca sence de dün attıklarından sonra sizli bizli konuşmak ne kadar doğru
Siz: Öyle uygun gördüm diyelim
Koray: Peki öyle olsun
Koray: Fakat bir dahakine mesaj attığın kişileri karıştırma
Koray: Bendan başkası olsaydı inan o zaman onun için yazık olurdu
Siz: Pardon ama ha siz ha başkası ikiniz de yabancısınız sonuçta bu sahiplenici tavır niye?
Koray: Bi dakika ya
Koray: Sen benim kim olduğumu bilmiyor musun?
Siz: Hayırdır bilmem falan mı lazım
Siz: Soruya bak gören de mühim biri sanacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUSKUN ARZULAR | YARI TEXTİNG (+18)
RomanceSiz: Aşkımmmm aldığım iç çamaşır takımına bakk Siz:(fotoğraf) 050**: SİKTİR 🤍 Yeni kurgumla sizlerle tekrardan buluşuyoruz. Ailenin en sessiz kızı olan Rüya bir gece öylesine arkadaşına yeni aldığı iç çamaşır takımını atar fakat abisinin en yakın a...