Mielőtt még a fejezet olvasásához kezdenétek meg szeretném köszönni az 1.1k olvasót. És utológas új nagyon sok boldog új évet akartam kívánni. Jó olvasást a fejezethez.
Remus sz. sz.
Potter házban voltunk, a rádióban halkan szólt a zene, miközben mindenről is beszélgettünk. A rádióban a zene leállt majd recsegés követte, a Potter házaspár is felkapta erre a fejét, érdeklődve figyeltük mi lesz, egy női hang szólalt meg.
-Baleset történt két autó között, az egyikben négy fő ült, a két szülő és két gyermekük, a mentősök és a rendőrök már megérkeztek a tett helyszínére, egy férfi részegen vezette az autót, a család minden tagja túl élte kisebb nagyobb sérülésekkel, az elől ülők közül, csak eszméletüket vesztették, a hátul ülőknek viszont kicsivel nagyobb baja van, az egyiknek eltört a keze és feji sérülést szerzett, a másik lány aki a jobb oldalon ült kicsivel nagyobb veszélyben van, eltört a lába és több helyen szilánk fúródott a testébe, nagyobb fejsérülés és kéztörése lett, a balesetet okozó sofőrt egyből elvitték a rendőrök fele, a mentősök elindultak a sebesültekkel a kórházba, a most kiderült baleset áldozatai neve Edward Evans felesége Elize Evans és gyermekeik Lily Evans és Elizabeth Evans.
(Bocsánat ha nem ez a nevük az Evans szülőknek, de hirtelen kellett írjak egy nevet.)
Mindenki sokkosan meredt maga elé, hiszen ha a szülőket nem is ismerte mindenki, vagy csak pár szót váltott a szülőkkel, de a két lánnyal mindenki jóba volt a társaságunkból James kisebb sokkot kapott a hír hallatán hiszen Lily akibe már évek óta szerelmes és Eliza akivel jóban vagyunk, én magam elé meredtem féltettem Elizát és Lilyt. Vajon melyiküknek esett nagyobb baja?
-Jól vagytok fiúk? -Kérdezte aggódva Mrs Potter a sok aggódó tekintet láttán.
-Lily és Elizabeth őket ismerjük. -Mondta Sirius aki jelent pillanatban a legjobb állapotban volt. Ő is aggódott értük, de neki sikerült elsőnek túl tennie a sokkos állapoton. -Lily Evans az évfolyamtársunk és Jamesnek egy nagyon fontos személy, Elizabeth pedig Remus számára fontos nagyon, mindenki jóba van velük. -Mondta el nagy nehezen Sirius.
-Nem lesz bajuk, hiszen már a kórházba tartanak. -Mondta Mr. Potter. -Minden rendben lesz velük, de őket inkább a Szent Mungóba kéne vinni legalább is a gyerekeket, mert a szülők csak eszméletlenek.
-Oda kell mennünk. -Jelentette ki James ellent nem mondásos hangon.
-Fiúk öltözködjetek akkor. -Mondta Euphemia. James anyukája. Mindenki egytől egyig ment el öltözködni amilyen gyorsan csak tudtuk szedtük össze magunkat, majd felsorakoztunk az ajtóban, Fleamont kinyújtotta a kezét, ahogy Euphémia is, Peterrel megfogtuk a nő kezét Sirius és James pedig a férfi kezébe karoltak, és már hopponáltunk is egy mugli kórház közelébe. Oda mentünk a recepcióshoz és egyből megkérdeztük, azt amit tudni szeretnénk.
- Edwar Evans Elize Evans és gyermekeik felől akarunk érdeklődni.
-Család, barát, vagy esetleg valamilyen rokonságban állnak velük? -Kérdezte az idősebb nő.
-Barát. -Mondta Euphémia.
-Nézem is. -Majd a kórlapok között elkezdett nézelődni. -Megvan Az Evans házaspár a 3 emeleten van nemrég keltek fel, velük minden rendben van, pár karcolással megúszták, Lily Evans a negyedik emeleten találják, de még nem kelt fel, de be lehet menni hozzá, és Eliabeth Evans pedig az ötödiken van még nem ébredt fel és még tart a vizsgálása, ő szenvedte el a legjobban. -Sorolta fel.
-Köszöntük. -Mosolygott Fleamont majd elindultunk fel mindenki külön szakadt, a Potter házaspár ment az Evans házaspárhoz, Ágas és Sirius elindult Lilyhez, mi addig pedig mentünk Peterrel a fiatalabb Evans lányhoz. Gyors léptekkel szeltem a folyosókat, mögöttem Peter alig bírt jönni utánam. A kórtermek ajtajára fel volt függesztve a nevek, ahogy megláttam nagy betűkkel kiírva, hogy:
Elizabeth Anthonette Evans, várakozó
Egyből megálltam és az egyik közeli székre leültem, a várakozó felirat azt jelentette, hogy még nem végeztek vele, írtam apámnak egy levelet, hogy át kell szállítani őket a Szent Mungóba, majd vártunk, teltek múltak az idők, olyan két óra elteltével, Lily bekötözött kézzel jött mögötte a két fiú és édesapám, egy lappal a kezébe, miszerint át kell őket szállítani, de a további vizsgálatot már itt végzik el a fiatalabb lányon. Kicsivel később a szülök és egy számunkra ismeretlen lány jelent meg mögötte James szüleivel. Fleamont kezet fogott apámmal majd illedelmes kopogás után bement a terembe. Mi addig kint várakoztunk Lily édesanyja és édesapja közt ült mellette pedig a lány állt aki sejtésem szerint Petunia lehet a legidősebb Evans testvér. Mindenki ideges volt, Lily anyukája kezét szorította miközben az ajtót nézte.
-Minden rendben lesz át kell vinnünk a Mungóba Lilyvel együtt, Hopponálni fogunk, mivel nem hoztam elegendő dolgokat a gyógyításhoz ezért itt csak pár dolgot tudtam segíteni. -Mindenki bólintott, de azért követtük, nem mehettünk be a kórterembe, ezért őt apám hopponálja, minket pedig Potter szülők csak most két fordulóval. Itt egy másik emeleten kapott szobát Elly. Már csak várnunk és reménykednünk kell. A szülők egész jóban lettek és lelkileg támogatták a kétségbe esett szülőket. Megint csak vártunk, csend telepedett le közénk, fájdalmasan hatott ez a némaság.
>>>>>>
A napok teltek múltak stabilabb állapotban volt már csak meg kellett várni, hogy felkeljen. Kettő nap telt el. Lily is már jobban van a elikszírek miatt. Evans szülőknek már semmi baja csak pár seb van rajtuk. Orvosok mentek be naponta a terembe háromszor, a mai alkalom is ilyen volt, reggel tíz óra volt, feszengve néztük az ajtót amin kijött az orvos és megállt előttünk.
-Mondja doktor úr jó hírei vannak számunkra? -Kérdezte reménykedve Elize Evans.
-A lányuk felkelt. Nincs már nagy baja, nem vesztett a fejsérülésben emlék vesztés. Kapott egy kis nyugtatót és fájdalom csillapítót, be lehet menni hozzá, de nem szabad mindennel elhalmozni egyszerre. -Majd tovább állt az orvos. Elsőnek a családtagok mentek be és James szülei, hogy végre meg ismerhessék a fiatalabb Evanst, majd mi is bemehettünk, James, Sirius és Peterrel karöltve.
Bent a lány ült és nézelődött fehér arca volt, fáradtság csillogott gyönyörű szemeiben. Oda mentünk hozzá és óvatosan megöleltük...
CZYTASZ
Hold fénye (Remus Lupin fanfiction)
RomansHi guys! Köszöntelek ide tévedt olvasó! Mint a címből lehet látni egy ez Remus Lupinos fancfiction. Van pár kitalált karaktár. Jó olvasást hozzá! Van néhány kitalált helyzet de remélem így is tetszeni fog.