Part 1

306 11 2
                                    

Yine her zamanki gibi erkenden uyanmıştım. Açlıktan ölmek üzereydim aşağıya indim, abimi yine tek başına yemek hazırlarken gördüm hızlı adımlarla yanına yaklaştım, tam yumurtayı kıracaken kolunu tutum ve elindeki yumurtayı aldım"Sen otur abi ben hallederim." dedim.
Abim kafasını sallayıp onayladı ve masaya oturdu.

Şu Dursley'lerden nefret ediyorum, neyse ki hogwarts ve orda ki arkadaşlarım var orda biraz da olsa rahtlıyorum, gerçi orda da Malfoy var ama Dursley'ler kadar sinir bozucu olamaz belki de olabilir, aman bilmiyorum ikisi de sinir bozucu işte.Neyse, ben yemeği hazırlayıp abime uzatım birlikte yemeğimizi yedikten sonra Ron'lara gitmek için hazırlandık.

• • •

Saat çok geç olmuştu, Dursley'lerin hepsi uyumuştu, nerdeyse bende uyuyacaktım gözlerimi açamıyordum abime döndüğümde camdan Ron'ları bekliyordu."Abi, ne zaman gelecekler?" dedim uykulu bir sesle. Abim hala camdan bakarak "Ben ne bileyim Daisy?" dedi. Ben oturduğum yataktan kalkıp cam tarafına geçtim "Ron kesin şuan uyuyordur."

Aklıma gelen şeyle gözlerim kocaman açılmıştı ve bakışlarımı hızlıca abime çevirdim "Abi!" abim hızlıca kafasını bana çevirdiğinde "Ne var Daisy!? Niye bağrıyorsun?! Vernon enişteyi uyandıracaksın.''

"Haklısın, şey diyecektim bizi unutmuş olmasınlar.'' Abim tam ağazını açıp konuşacaken Ron ,Fred ve George geldi hemde bir uçan arabayla ağazım açık bir şekilde bakarken Harry konuşmaya başladı"İşte geldiler."

Araba yaklaştıkça sesi artıyodu Vernon enişte uyanacak diye düşünürken hemen abimin ve benim sandıklarımızı alıp cama yaklaştırdım. Harry kendi sandığını elimden aldığında Ron, Fred ve George uçan arabayla pencerenin önüne geldi ve evet çok ses çıkardıkları için Vernon enişte uyanmıştı, hemen George ve Fred'in yardımıyla sandıklarımızı arbaya koyduk ben arabaya bindiğim de Vernon enişte kapıyı açıp odaya girmişti. Ron ''Hızlı olsana Harry!'' diye bağırıyordu. Harry "Tamam geliyorum!"

dediğinde ben ve Ron hızlıca elimizi abime uzattık, abim elimizden destek alarak arabaya atladı. Fred hızlıca direksiyonu kullanarak arbayı cam tarafından uzaklaştırdı arkama baktığımda camdan öfkeyle bize bakan Vernon enişteye baktım sonra abime yani Harry'e döndüm "Vernon enişte kesin bizi bu sefer evine almayacak.''dedim.

Ron hızlıca arkasına dönerek "Almazlarsa almasınlar canım! Bizde kalırsınız.'' Harry "Aslında iyi fikir."
dedi elini çenesine koyarak.

Ben abimin böyle bir cevap vermesine sinirlenmiştim çünkü Bayan Weasley'nin zaten çok fazla çocuğu var ve hepsiyle zar zor ilgileniyor birde biz gidip tam zahmet verelim.Kaşlarımı çatarak abime baktım. "Saçmalama abi! Bayan Weasley'nin zaten çok işi vardır bizde gidip ona tam yük olalım dimi.'' Harry "Aslında Daisy haklı Bayan Weasley'e yük olmak istemeyiz. Neyse Vernon eniştenin çamaşırlarını da yıkarız alırlar.'' kafamı cam tarafına yaslayarak "Zaten bir yapmadığımız o kaldı." Ron önüne dönerek "Siz bilirsiniz."dedi.

Ön taraftan kıkırdama sesi duydum, ön tarafa baktığımda kendi aralarında gülen Fred ve George'a baktım. "Neye gülüyorsunuz söyleyin bizde gülelim."
Fred "Biran aklıma şey geldi..."
dedi gülüşü şiddetlenerek. "Çamaşır yıkayan bir adet Harry."

Fred'in sözünün hemen ardından bizde gülmeye başlamıştık. Aklıma gerçekten de biran çamaşır yıkayan abim gelmişti.

• • •

En sonunda Weasley'lerin evine varmıştık.Kapıda gelmemizi bekliyen sinirli Bayan Weasley vardı Fred arabayı bahçede bir yere park edince hızlıca arbadan çıkıp sandıklarımızı aldık. Bayan Weasley ellerini önünde bağlamış, kaşlarını çatarak Ron, Fred ve George'a bakıyordu sonra bakışlarını arabaya çevirdi ardından tekrar onlara baktı "Ron, Fred ve George Weasley birdaha arabayı izinsiz almayacaktınız!" diye azarlamaya başladı. Ron "Ama an-" diye tam bir şey söylüyeceken bayan Weasley sert bir şekilde Ron'un sözünü kesti. Molly "Aması yok Ronald eğer size bu defa ceza vermezsek bu sorumsuzca davranışlarınız devam edecek."

Take My Hand (Draco Malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin