18.

115 5 0
                                    

- Először elmegyünk shoppingolni, majd eszünk, és este pedig játszani fogunk. Mármint valami kérdezz feleleket vagy ilyesmi.- ismertette velem a napot.

- Aha, de a pikk király szabadon van.- vetettem fel, mert igazán nincs kedvem ma meghalni.

- Jajj, ne izgulj már egyfolytában valamin!- csapott vállon. Vállon csapás. Chishiya. Na jó..

- Most meg mi van?- lóbálta a kezét a szemem előtt. Valószínűleg elbambultam.

- Induljunk.- ragadt kézen, és kihúzott az ajtón.

- Shhh! Hallok valamit!- állítottam le.
Kinézve az utcára a pikk király léghajóját pillantottam meg.

- Mi lenne velem nélküled.- mosolyodott el.

- Maradj már!- tettem a szája elé a kezem.

2 perc múlva nyugodtan kimentünk az utcára, mert a király már messze járt. Embereket kezdett el üldözni.

A plázába értünk, ahol minden egyes ruhaboltba bementünk, a végén megállapodtunk egyben, ahol ruhákat kezdtünk próbálni.

- Nézd y/n!- szólt pár sorral arrébb Kuina.

- Hmmm?- néztem ki a sok ruha közül.

- Hogy néz ez ki?- mutatott végig magán.

- Illik hozzád.- válaszoltam.

Hiányzott már egy lány, akivel órákon át próbálhatok kedvemre, akár full hülye ruhákat is. Na igen, Chishiya nem pont ilyen társaság volt.

Kiválogattam magamnak pár darabot, majd Kuina mellé álltam.

- Ígérem, mindjárt mehetünk. Amúgy is éhes vagyok.- kezdte el gyorsabban nézni a dolgokat.

- Nem kell sietned miattam. Fontos, hogy tökéletes darabokat válassz. - Igen, elvégre én is lányból vagyok.

- De kész vagyok!

Kimentünk a plázából, és egy élelmiszer boltba mentünk be.

- Uhh, hát ez eléggé ki van fosztva- néztem végig az ételeken.

- Nem baj, van itt még.- mutatta fel a két zacskós levest. Ezeken élek.

- Aaaah! Kedvencem!!- sétáltam oda mellé.

- Ezeket a mochikat is vihetnénk.- jutott eszébe.

Lepakoltuk a mochikat, a leveseket és pár chipset a polcról, majd 5 fél literes ásványvizet. Mi lesz velünk, ha elfogynak a kaják? Ebbe még bele sem gondoltam.

Elindultunk a kórházba, ahol lepakoltunk a konyhába.
Megcsináltuk a leveseket, és leültünk az asztalhoz.

- Mhmmm! Ez tényleg finom!- kiáltott fel Kuina.

- Mondtam én.- bólogattam tele szájjal.

Miután megvacsiztunk, felmentünk egy szobába. Egyébként az ebédet mindig kihagyjuk.

- Na jó, kezdjük is.- bontotta fel az egyik zacskó chipset.

- Te kezdesz!- mondtam neki.

- Jó.. Volt köztetek több is, mint szimpla csók?- tudtam, hogy Chishiyára gondol. Ezt a részt nem nagyon részleteztem neki.

- Öhm.. nem..- válaszoltam.

- Bocsánat, de engem ezek a kérdések izgatnak, neked viszont pont el kéne felejtened.- kért elnézést.

- Semmi baj. Túl vagyok.- jelentettem ki, de igazából ez hazugság. Viszont muszáj meggyőznöm, hogy reggel további álljon, nem akarom, hogy miattam veszítse el Ann-t.

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang