Bölüm-1

58 7 10
                                    

Southpark Lisesinde üzüntülü bir gündü. Lisenin 1. yılı bitiyordu, yaz tatili geliyordu fakat sarı saçlı, kahve bağımlısı, Tweek Tweak okuldan ayrılıyordu. Bugün onun için bu okuldaki son gündü. Tweek'in ailesinin bir caffe dükkanı vardı ve son 2 aydır kazançları artmaya başlamıştı. Bunun üzerine aile dükkanı olan bu caffeyi başka bir kasabaya daha açma kararı alındı. Tabii bu dükkanı açmak için dükkanın sahipleri ve onların oğlu da taşınıyordu.

Bu haber Tweek'in arkadaşlarını, asyalı kızları ve sevgilisi Craig'i çok üzmüştü. Tweek ile Craig bir karar almışlardı, çok uzakta olsalar bile bir birlerine her zaman mesaj atacaklar, her gün konuşacaklardı. Fakat iş böyle ilerlemedi.. Yaz tatilinde Tweek ve ailesi taşındıktan sonra Craig ile Tweek hiç evden çıkmamıştı, tüm yaz görüntülü konuşup online oyunlar oynamışlardı. Lise nin 2. yılı gelmişti, Tweek yeni okulu için heyecanlıydı. Yeni okulunun 1.haftası her olayı Craig'e anlatırken 2.hafta sadece ona birkaç kere mesaj atmaya başladı. 3. Hafta ise bir birlerini aramaz oldular.

4. Hafta... ayrılma kararı aldılar.

-LİSE'NİN 3. YILI-


Southpark Lisesinde çok güzel bir gündü, okulun ilk günü. Clyde okula büyük bir coşku ile girdi, hemen karşısında siyahı birisiyle konuşan, mavi şapkalı, siyah tişörtlü, mavi bol kot pantolonlu, gözüne kapatmayacak kadar uzun siyah saçlı birisi vardı. Craig'i arkadan görmesine rağmen anında tanımıştı, hızla Craig'in yanına gitti ve kolunu onun omzuna attı.

Clyde: Naberr ahbap!

...

Clyde sorusunun cevapsız kalması ile Craig'e karşı baktı. Tabiki de yine karşısında soğuk, ifadesiz bir yüz vardı. Token bu soğuk davranışı görünce araya girdi.

Token: Bu yıl Tweek ile ayrılmasının 2. yılı, ondan yine üzgün

Clyde: Ahh?! Hadi ama.. bu yıl erkek voleybol takımımız şehirler arası turnuvalara katılacak, bir sürü yeni kızlar görücez öbür liselerden-

Token: Clyde.. kız mı?

Clyde: uhhm neyse.. Tweek konusuna gelirsek zaten kendisi biraz ne diyeyim.. yani anlarsın.. uh.. korkak? Eminim oda hala seni düşünüyordur

Token: Evet, Clyde ilk defa doğru! Hem bu yıl voleybol takımımızın başka şehirlerde yarışması sana-

Craig: VoLeYBoL TakIMığ BasKa KiŞiLErh BLAĞ BLA BLA! Kimse ile ilişki istemiyorum bana bunları demeyi bırakın.

Clyde: Ama.. 1 AY SONRA OLACAK VOLEYBOL MAÇIMIZ MONARCHS LİSESİ İLE!

Craig: Banane Clyde!-..

Craig bir kaç saniyeliğine öfkesini bir kenara bırakmıştı.. düşünmeye başladı, Monarchs lisesi mi? Kulağına bir yerden tanıdık geliyordu.. Aniden aklına geldi ve şaşırtı ile bağırmaya başladı

Craig: MONARCHS LİSESİ Mİ!? Ama o Tweek'in gittiği lise değil mi!?

Token: *başını onaylarcasına sallar* O maçta Tweek'i bulup onunla tekrar konuşabilirsin!

Clyde: Evet! Hem belki tekrar barışırsınız~

Craig: .. Ama bir sürü kişi olacak, onu insanların içinden bulamam

Cartman: Endişelenme Craig, Tweek'ciğin zaten voleybol takımında hemde takımın başkanı yani kolayca bulursun

Craig, Token ve Clyde arkalarından gelen bu sese doğru baktı. Evet bu okulun sözde "zorbası" (tek yaptığı laf dalışı olup kızlardan dayak yiyen) Cartman'dı. Tabii ki yanında arkadaş grubu vardı; Kyle, Stan, Kenny ve kendisi. Şuan okulun 2 farklı arkadaş grubu karşı karşıyaydı. Stan'in arkadaş grubu ve Craig'in arkadaş grubu. Kolidordaki sessizlik izini sürdürüyordu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

1. Bölüm sonu

-Evet arkadaşlar yine bir Creek hikayesi ile burdayım, Southpark'ın yeni bölümler ile geri dönmesi ile bende bu hikaye ile geri döndüm. Eğer beğenilir ise hikayeyi sürdürmeyi çok istiyorum, bu hikaye fikrini bayadır düşünüyordum.

Tabii ki aklımda bir kaç fikir daha var, karakterlerin hikayemdeki görünüşünü çizmek istiyorum fakat resim yeteneğim o kadar iyi değil eğer istenirse sadece aklınızda oluşması için minik bir çizim denemek isterim ☆

Geçmiş Evren CREEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin